Gå til innhold

Nyt livet alle dere som ikke er studenter :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på med hjemmeeksamen nå, som skal leveres inn om et par dager, og jeg er litt over halvveis.. Huff, de fleste i klassen min er ferdige, men jeg holder fortsatt på.. Er 15+5 uker gravid, så jeg er sååå sliten og trøtt for tiden, er veldig mye kvalm og har ekstrem hodepine... Huff, vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal komme i mål, med denne umulige oppgava som er ekstremt omfattende, og ikke nok med det, jeg må fortsette med å lese til muntlig og skriftlig eksamen når jeg er ferdig med denne hjemmeeksamen. Livet er kjipt nå ass...

Hadde jeg vært i arbeid, tror jeg at jeg hadde bedt om sykemelding, men det hjelper lite når jeg er student..:(

Og er i tillegg ferdig utdannet nå i juni, så jeg vil ikke søke permisjon eller noe heller, må bare holde ut og komme i mål..

Jaja, vet egentlig ikke helt hvorfor jeg skriver dette innlegget, men tror det er mest for at dere som ikke trenger å tenke på sånne kjempekjedlige ting som eksamen og lesing i dette finværet, skal sette enda mer pris på det:)

Kos dere så mye med graviditeten alle sammen, og viss dere er sykmeldte så ikke ha dårlig samvittighet, dere fortjener det:D

Bare vær hjemme og slapp av og nyt livet:)

Stor klem fra meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler med deg.Skulle egentlig levere en hjemmeeksamen jeg og, holder på med master, men måtte rett og slett trekke meg.Jeg jobber som lærer i tillegg, er 32. uker på vei og trenger fritid:)Du får bare holde ut, men jeg vet akkurat hvordan du har det....Sender deg en klem...

Skrevet

Ja, helt enig! Nyt det! Dette er en pyton perioden når man er student. Har en oppgave som skal leveres i kveld og eksamen om 3 uker. Holder på å gå fra vettet her!

Nå er ikke jeg gravid ennå, men jeg er utrolig sliten. Kan nesten ikke forestille meg hvordan det er å være gravid samtidig.

Sender deg iallefall mange Lykke-til-klemmer

DETTE KLARER VI VETTU:-)

Skrevet

Er i full jobb -nettopp ferdig med 3 tette eksamner.Vet hvor sliten man kan bli - er selv megakvalm og trøtt - familien går for lut og kaldt vann for tida. Stå på - snart er det over.

Skrevet

Er en av de "heldige" som ikke er student jeg da. :) Men savner det faktisk. Uansett, ville bare si at jeg synes dere er tøffe, dere kommer til å få igjen for dette. Bra jobba jenter. Venninna mi har siste eksamen en uke før termin, håper hun rekker den. Masse lykke til alle sammen!

Skrevet

Så godt å høre sånne oppmuntrende ord fra dere:) Tusen takk:)

Lykke til til dere som har oppgaver og eksamener igjen:) Jepp, Dette klarer vi:) Vi må bare stå på siste innspurten:)

Håper alle får oppfylt sine ønsker:)

Skrevet

Og jeg vil si:nyt livet mens du er student. Bortsett fra eksamensperiodene vil du aldri siden bli like fleksibel igjen..

Neida, har veldig sympati for dem som må lese på eksamen nå på våren, gravide eller ei. Men det er neimen ikke enkelt å være sykmeldt i endel jobber. Mange som kvier seg veldig fordi det vil gå ut over kolleger. Mens man er student vil det jo bare gå utover en selv hvis det skulle gå dårlig på eksamen

Skrevet

Det kommer vel litt ann på hvilken jobb man har- med alle de prosjektene jeg skal ha i havn før sommeren føles det som en rekke med eksamner... og når det ene er ferdig kommer det nye. Kommer jeg ikke i havn, går det utover så mange flere en meg selv.

Tror det er fordeler og ulemper med både studier og jobb jeg...

Lykke til med eksamen og nyt studietiden!

Skrevet

ja, det er sant! Det er veldig fort gjort at man bare kjører seg fast i sitt eget spor, og tenker at alle andre har det såååå mye bedre osv, men som du sier så må man nyte det man har før man mister det.

Og som hun som hadde mange prosjekter i jobben sin nevnte.. off, stakkars, kan umulig tro at det er så lett med altfor mange baller i lufta når man i tillegg egentlig bare vil tenke på helt andre ting:)

Det du henny72 sa om fleksibilitet har faktisk aldri slått meg før. det er jo sant at vi som er studenter kan bestemme over veldlg mye av tida vår selv, uten at vi trenger å forsvare det liksom. Når man kommer ut i arbeid, kan man liksom ikke bare droppe arbeidsdagen og bli i senga... Men derimot er der igjen mange andre fordeler:) så det finnes positive og negative ting med alt:)

Men angående sykemeldinger, synes jeg ikke dere bør kvie dere, dere har faktisk fortjent å være sykmeldt, og det er ingen som faktisk vil gå hjemme av ren latskap.. Så dere som kvier dere for sjalu og spydige kolleger som ikke liker at dere sykmeldes så ofte, bare ignorer dem:)

Skrevet

har en hyper 1 åring som ikke har fått barnehage plass,3 store eksamener og kraftige kynnere,legen ville legge med inn for truende fødsel.....er så sliten og lei av alt..kan ikke løfte gullet,får ikke lest til eksamen eller forberedt meg til kurskveldene....min kjære jobber veldig mye....litt klaging her...bare ungen holder seg inne og eksamen er over....da skal eg være glad...

Skrevet

Kjenner igjen følelsen av å være stresset student. Leverte master forrige uke og nå har jeg 12 dager igjen til termin. Har en del ganger ønsket at jeg var i jobb sånn at jeg slapp å stresse med å rekke dette og bekymre meg for konsekvensene av å bli syk osv. Du kan trøste deg med at det er over snart, fortere enn du aner.

Skrevet

ar eksamen om 2 uker og har ikke fått lest en dritt.

Er jo så sykt trøtt hele tiden,så sovner hver gang jeg åpner boken.

Nå skal jeg gjøre litt oppgaver,se om det kan holde meg våken.

Gleder meg såååå til å ha 1 års permisjon og være hjemme med frøkna!!

Bare 6 uker igjen av semesteret nå:-)

Tenk å være ferdig utdannet og slippe å ha konstant dårlig samvittighet fordi man ikke sitter og leser.... *drømme*........

Lykke til alle sammen,ikke lenge til ferie nå:-)

Skrevet

Akkurat sånn jeg også har det dollypopp... Huff, nå er d ikke mange dager igjen til den dumme innelevringa og sitter her og svetter og er nervøs for å ikke bli ferdig.... huff, vi må bare stå på alle sammen:) snart er vi heldigvis ferdige:)

Ja, vet du hva? tenker ofte på det selv, hvordan er det egentlig å være gravid uten å ha konstant dårlig samvittighet???? Jeg klarer ikke å nyte graviditeten i d hele tatt...Huff, neste barn skal ivertfall lages etter at jeg har jobba i minst 6 mnd.. slik at jeg kan slappe mer av og sykmelde meg viss jeg er veldig dårlig..

jaja, lykke til alle dere studenter med alt av innleveringer og eksamener..

og dere ikke studenter, kos dere med en ikke dårligsamvittighetsfylt hverdag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...