Ferdig Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Er forvirret jeg nå. Kjøpte et par skinn-sandaler til vetle-jento i går. Syns de var "akkurat passe" og tenkte hun trengte litt større, så jeg dro og byttet de i en str. større i dag, men disse syns jeg er litt store. Men hadde jo tenkt at hun skulle ha de fra nå og til høsten. De er litt over en cm. større enn foten. Er det for stort? Hvor mye vokser egentlig foten til en jente på 1,5 ila tre mnd? Skal jeg bytte tilbake til de som er akkurat passe? Gode råd mottas med takk:D
Gjest Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Nei, du trenger ikke å bytte. Om sandalene er ca en cm for store, så gjør ikke det noe, foten vokser - fort! Hadde vi ikke kjøpt sandaler som var litt for store i fjor vår, så måtte vi kjøpt to par!
LegallyBlond Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Det der slet jeg med i fjor også =) Jeg valgte de største, og er egentlig glad for det for de små beina vokser fort... Men hun må jo selvsagt klare å gå ordentlig i dem. Om du føler at de blir så store at hun fort snubler i dem så ville jeg selvsagt heller valgt de minste og heller kjøpt ett nytt par om hun vokser fra dem. De kommer jo gjerne på tilbud litt utpå sommeren =)
Ferdig Skrevet 30. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2008 Takk for svar! Ja, da beholder jeg disse som er litt store, for hun snubler ikke i de! Hadde det vært en halvstørrelse, så hadde jeg gått for den, men siden dere sier at foten vokser fort, så tenker jeg det er best at de er litt romslige. Hun kommer sikkert til å ha litt strømper inni i starten... Godt å få gode råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå