Gjest Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 å har jeg endelig fått suste meg ferdig med mannens regnskap og fått levert selvangivelsene. Men søren heller asså, ved at jeg overfører nesten all gjelda til ham, får han igjen 12 lapper mer på skatten enn beregnet på forhånd, mens jeg får igjen 400 kr mindre. Vanskelig valg? Neppe... Men hvorfor i heite skal de gjøre dette vanskeligst mulig for "mannen i gata" egentlig? Jeg har jo økonomi og regnskap i utdannelsen min, samt pløyer gjennom alt av fradragsregler hvert år, noe jeg tviler på at alle andre gjør, sikkert mange, men langt fra alle. Og det er MANGE tusen i differanse asså... (har ennå ikke ført mannens reisefradrag så han får igjen enda mer) Men det å skulle måtte sjonglere med tall frem til man kommer frem til ønsket resultat, nei det synes jeg egentlig er helt tåpelig! Hvorfor gjøre det vanskeligst mulig?! (jo, for å spare/tjene penger, ser jo den da) Makan, jeg blir irritert. Og dette innlegget bla jo egentlig bare syting... Hmmm... *tusler tilbake på altinn.no*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå