Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man kaste kaffegrut i vasken? Mener jeg har hørt det....

Står og lurer på det hver dag når jeg har drukket min deilige press-kanne-kaffe....:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei. det skal i matavfall.

Skrevet

Haha kan man kaste kaffegrut i vasken?

Altså søt du er.. :) Du kan selvfølgelig kaste grut i vasken, men lettere å kaste i søppla kansje?

:)

dagens latter takk :)

Skrevet

Nei det er jo mye lettere å skylle ut i vasken ennå få hele søppelposen full av våt kaffegrut - som lekker ut av posen når man tar den ut...:-)

Dette er virkelig et viktig spørsmål å avklare altså....! Noen som har rørlegger-kompetanse her kanskje...? hihi

Skrevet

Jeg tror ikke man skal kaste for mye i vasken, for det synker rett ned i vannlåsen og blir der.. kan fort bli tett. Hilsen VVS ingeniør.

Skrevet

Jeg kaster kaffegruten i do!

Skrevet

Gjør som meg da jeg var på hyttetur med en tidligere kjæreste; Hadde kokt kaffe på kjele og ANTE ikke hvor jeg skulle gjøre av gruten (kaffetraktergenerasjonen), og tilslutt fant jeg ut at det var fint å kaste den på TRAPPA, faktisk. Jeg ler ennå når jeg tenker på det, min daværende kjæreste trodde jeg var lam i bakhodet en stund...ha ha ha;-)

Skrevet

Hahaha...den med trappa kan jeg jo prøve :-) Eller ut av vinduet som vi gjør på hytta...! Men da lander det jo på hagemøblene våre....:-(((

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...