Miniogmy Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 her på barnimagen er jeg 12 uker, går over i 13 uker, og på babyverden er jeg 11 over i 12 uker.. de utenlandske tickerne er jeg 10 uker.. skjønner lite.. noen som vet?
playground princess Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Hmm.. Skal prøve å forklare. Jeg er i dag 34+6 uker på vei. Barnimagen sier da at jeg er i uke 35. Babyverden sier at jeg er 34 uker på vei. Så begge disse er rett, de bare viser det på forskjellige måter. Har ikke prøvt noen utenlandske sider, men siden de er to uker i forskjell regner jeg med at de teller fra befruktningsdato istedenfor første dag i siste menstruasjon som de norske gjør.. Ble det noe klarere? =)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Barnimagen forteller deg hvilken uke du er begynt på. Babyverden forteller deg hvilken uke du er i. Du er jo 12 uker og (f.eks.) 1 dag på vei, da er du fullgått 12 uker og begynt på din 13. De utenlandske aner ikke jeg heller på.
Miniogmy Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2008 ah ok.. men det som forvirrer på toppen av det hele, er at strl, crl og sånne ting er jo da kommet lenger, og jeg vet ikke hvem jeg skal tro på.. er f.eks babisen 52 mm, eller 70 mm? mulig jeg har begynnende ammetåke, men hvorfor har ikke disse sidene samme strl på babyen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå