Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 De siste dagene har jeg fått en forferdelig kløe over hele kroppen, spesielt på magen, men har også klødd så jeg har sår på armene og legga.. Syntes selv jeg er flink til og smøre meg med fet, uparfymert krem, men det hjelper ikke... Flere som har det sånn, og som har noen tips til meg??
Adele Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 HVITVASK,HVITVASK OG ATTER HVITVASK!! det får du kjøpt på apoteket! det har reddet meg igjennom hele svangerskapet! og jeg har vært enormt plaget med dette! hadde IKKE klart meg uten! en annen ting som hjelper er å ta noe frossent fks kjøtt ut av frysen og legge på! lindrer godt! Lykke til videre da!
Vesle Bie Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Hei ! Jeg har også klødd i flere uker, og min erfaring tilsier at jeg klør mer etter jeg har smurt meg! Jeg ville gått til legen og fått sjekket leververdiene dersom jeg var deg (blodprøver). Dersom du har for høye verdier får du tettere oppfulging for å følge med at babyen har det bra!! Jeg har fått påvist for høye leververdier, og går til hyppig ultralyd for å følge med! PS: Kløe er som oftest ufarlig (Bare veeeeldi irriterende), men jeg har fått kløedempende hos legen, så et besøk angående kløen kan være bra uansett :-) Lykke til
Cilimed nr5 i magen Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Kløe er et av de første tegnene på svangerskapsforgiftning, spesielt om man har et forhøyet blodtrykk!!! Jeg hadde gått til legen med en gang, hadde jeg fått kløe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå