mamma-07 Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Jeg har en gutt på 15mnd som våkner kl 04:30 - 05:00 nesten hver morgen, når han våkner hylskriker han (ikke noe koselig babyprat å våkne til mer slik som før). Prøver å gi ham sutten og roe ham men det er totalt umulig han vil bare opp, er det ok å la ham ligge og skrike fra seg eller er det for tidlig. Synes dette er en veldig brå og ukoselig start på dagen har ikke peiling på hva som forårsaker dette heller, noen andre her som har det slik og har noen gode tips til hva jeg kan gjøre for å slippe dette så setter jeg veldig stor pris på det.
plutseligbolle Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Du har min dypeste medfølelse, vi har også stått veldig tidlig opp i perioder. Personlig mener jeg at det er helt utrolig feil å la babyer ligge og "skrike fra seg". Det er en grunn til at han skriker, og det er ikke for å irritere dere. Kanskje han føler seg utrygg, har drømt noe ekkelt, eller bare har en vanskelig fase? Jeg kan jo ikke si hva du skal gjøre, men det vi gjør når Snuppa våkner alt for tidlig, prøver vi først å gi henne smokk og eller vann og å legge henne ned. Hvis hun skriker, tar vi henne opp og bysser eller bærer henne litt, eller slik som i morges tok vi henne opp i vår seng, der hun roet seg og sov et par timer til. (Vi har sluttet med pupp om natta, den kommer først fram klokka seks, men kos kan hun få hvis hun trenger det.) Lykke til, håper dere finner ut av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå