lillegutt mars o7 Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Kom nettopp hjem fra gynekologen min.Han klarte ikke se skikkelig hvor den var.Kunne prøve å få tak i trådene å nappe den ut..det ville bare gjøre vondt akkurat idèt han røsket den ut..NEI TAKK! Han sier nå at det var nok derfor det var så vondt for meg å få den innsatt.Den ble nok presset inn i veggen,så når han sjekket på ultralyden kunne han jo se den i livmoren,så da reknet han med at alt var greit.Så har den gradvis vokst seg utover..Funker ikke som 100% prevensjon,men det virker som om den virker litt mtp slimhinnene mine og min ventende menstruasjon.Når de ser spiralen på ultraly kan de bare se midtstykket på den,en kan ikke se armene,så det er nok en av de armene som har truffet veggen. Så nå blir det kikkhullsoperasjon! De går inn ved navlen og lokaliserer den,og prøver å få den ut den veien.Skulle den sitte bom fast,må de snitte som i et keisersnitt!Det blir full narkose.Er en sånn "hjem igjen samme kvelden"-operasjon,men av og til må en være over natten.Rekner med å være god igjen ett par dager etterpå. Rekner med å bli operert om ett par uker! Sier det igjen..ALDRI MER SPIRAL!!!!!!! Gubben får heller leke Gummi-Tarzan!
yasmina Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Huff av meg.... Tror jeg troek den prevensjonsmetoden fra listen mmin naa . Lykke til !
lillegutt mars o7 Skrevet 30. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2008 He,he ;-) Ja,kommer nok ikke til å velge spiral igjen..Selv om sjansen for at det skulle skje igjen er relativt liten!Men jeg har alltid "flaks" når det gjelder smertefulle opplevelser i svangerskap,fødsel og tiden etterpå ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå