Topprisen Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Var på ul i dag, ble veldig glad for at alt sto bra til, men ble gangske skuffa når tremindatoen ble 11 oktober i stedet for 27 september.. Flere som har opplevd dette og syns det er en smule rart :/
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Du mener vel egentlig at du ble satt tilbake...? Jeg opplevde å bli satt frem en uke, det gjorde meg ingenting:) fra 28.sept til 22.september:)
tigergutt<3 Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Jeg opplevde det forrige svangerskap. Da ble terminen flyttet fra 16 til 24 oktober. Det er mye som spiller inn når de beregner termin vet du. Har du regelmessige og 28 dagers sykluser? Hvis ikke så blir det fort et par dager feil med mens termin. Så kan det jo gå et par dager før egget fester seg også...
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Jeg fikk vite ganske tidlig at jeg ble satt tilbake 10 dager siden jeg var på tidlig UL. Gjør meg ingenting, men man tror jo man har litt kontroll når man har 28 dagers sykluser og har sex rundt forventet EL. Men den gang ei. Kroppen ordner opp selv og ingenting er logisk.
♥mini♥lille♥knerten Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Ja, jeg ble det første gang, og ble super skuffet, da jeg vet når jeg hadde sex og ble gravid. Men barnet kom nøyaktig på menstermin. Men hun var lita til fødsel, som ul også viste i uke 18. Så denne gangen venter jeg barnet rundt menstermin uansett. Men det stemmer terminen blir flyttet FREM selv om svangerskapsukene blir satt TILBAKE.
Ønskebaby08*12 Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Jeg ble faktisk flyttet fra 20 september til 12 oktober etter ordinær UL. Det er jo tre uker, det. Så nå føler jeg at jeg må gå tre uker "ekstra", på en annen side...ble litt glad også, for jeg oppdaget ikke at jeg var gravid før i uke 7-8, syntes da at det var litt rart, for jeg syns kjenner kroppen min såpass godt at jeg burde merke at det var noe "på gang". Fikk litt dårlig samvittighet ovenfor spiren. Men, det vil si...jeg oppdaget det ganske med en gang. Så lenge alt er bra med prinsessen i magen, så går det helt fint at hun kommer når hun kommer. (så lenge det ikke blir veldig lenge før termindato, vel og merke)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 jepp! min mens-termin var 16. sept. da jeg var på tidlig UL ble jeg flytta to uker frem, og deretter ca ei uke til på ordinær UL igår.. så har altså termin 5. oktober nå. var sikker på at det skulle stemme tålig med men-termin, men tydeligvis ikke, hehe;) men pytt-pytt..
Pusur_mor Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Ble flytta fra 6. september til 22. september. Dette stemmer ikke for jeg vet når jeg hadde mens ( 29.11), og når jeg hadde festeblødning (Rød blyantstrek på papiret 31.12). Vet også når symptomene begynte å komme( måtte slutte å amme 1. uka på januar for det var for ømt), og iflg ul var jeg ikke gravid før slutten av jan. For 5 år siden ble jeg flyttet fra 9. mai til 28. mai, og ungen kom 12. og var 3700 g og veldig til termin iflg jm som tok imot ham. Satser på at jeg har rett. Skal ha ny ul i uke 32 for å følge med vekta på ungen for minsten var nesten 5 kg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå