Gjest Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Hadde for første gang vaskehjelp i dag, var selv til byen med minsten, vi koste oss i finværet. Når vi kom hjem var det nyvasket her:) DIGGDIGGDIGG, ANBEFALES!
Gjest Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Jeg veit! Hun kommer i overimorgen, *glede seg* Velig fornøyd med å ha vaskehjelp asså, og vil helst ikke være henne foruten:)
Anne-B. Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Ja, det regner jeg med, jeg vasket hjemme hos to stk da jeg gikk på ungdomsskolen og vgs. Gode penger, det. Men i ettertid skjønner jeg at jeg var underbetalt, hehe. Jeg tror at vaskehjelp er noe vi kommer til å investere i om vi begge er ute i jobb og vi har råd til det.
Gjest Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Det er stesøstra mi, hun får det samme som hennes venninner får fra de de vasker hos:) Hun vasker da kun 1. etg.: "kontor", kjøkken, stue, gang, bad og trappa. Tørker støv, støvsuger og vasker gulv:)
Bea <3 Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Helt enig! dødsdigg å komme hjem til reint, duftende hus:) har vaskehjelp hver 14. dag og synes det er vel anvendte penger! vår vaskehjelp er kjempeflink, nøye og effektiv. Og dessuten elsker ho veslegutten så ho må alltid kose litt med han når ho kommer og før ho drar! Da smiler og pludrer han masse:)
Verdens tøffeste mamma Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Åh, jeg har så lyst å få jeg også... Hva betaler dere for jobben?? Liker ikke tanken på noen vilt fremmede skal vaske hos meg så må helst vite at de er ok først...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå