meg & to små vampyrer Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Eller jeg vet jo at man kan det.. Men lurte på om jeg kan plutselig ha blitt slik? Kommer det over natten? Eller kommer det gradvis?
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Jeg har aldrig hatt allergier frem til for 4 år siden. Da når sommeren og gresspollensesongen kom så reagerte jeg voldsomt. Testet meg høsten etter og fikk konstatert kraftig gresspollenallergi. Så det kan bare dukke opp ja!!
meg & to små vampyrer Skrevet 30. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2008 Men jeg ble jo testet for alle mulige allergier i vinter. I desember tror jeg og ingen match der i det hele tatt.. Hmpf.
Gjest Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 man kan være allergisk selv om det ikke vises på tester. slik som for eksempel med meg. jeg får allergisymptomer vær vår. har hatt det i noen år nå. men det vises ingen ting på prøver.
Bøggly Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 JEG OG!!! Det vises ingen ting på prøver, men like sikkert som våren kommer, så snufser og nyser jeg meg igjennom våren og til dels sommer'n. Jeg blir ikke "skikkelig forkjøla" slik jeg blir om vinteren, men føler selv at jeg reagerer på pollen, men alle prøver er helt ok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå