Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når begynte dere å gi vann som tørstedrikk? gir bare mme ennå og lurer på om jeg må gi vann i tillegg? det burde jo være nok væske i melka?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

begynte ved ca 3 mnd alder. tenkte ikke over det før. men merka på nettene at han ikke var sulten, men tørst, for han spiste ikke veldig mye.gir han vann når han får grøt, og på nattan hvis han våkner.

Skrevet

Det er vel kokt vann rekna eg me. men ko lenga kan kokt vann stå i romtemperatur..?

Skrevet

Tror vi begynte da han var ca 3 mnd. Syntes det var greit at han vente seg til det tidlig. Senere ville vi redusere mengden MME han drakk. Nå drikker han vann til middagen og har alltid en drikke kopp/flaske i nærheten når han leker (han er 6 mnd neste uke).

Bruker kokt vann enda, men kan kanskje begynne å roe det ned.. Han spiser jo på ting som ligger på gulvet, så han tåler nok vanlig vann fra springen. Men aldri fra varmtvannskranen, selvfølgelig!

Skrevet

Begynte for et par uker siden, altså like før han ble 6 mndr. Jeg blander kokt, varmt vann med kaldt vann fra springen for å få passe lunken temperatur. Ga han for kaldt vann en gang, og da gispa han etter luft og slo ut med armene, stakkar liten ;-D

Skrevet

Fikk beskjed av helsesøster på 6-mndrs kontroll at det var greit med vann fra springen (kun kaldt), hvis det var for kaldt kunne det stå litt på benken før jeg ga det. Startet å gi vann samtidig som jeg startet med fast føde, ca 5 mndr. Drikker kun fra kopp og har alltid gjordt det, er litt redd for at han skal bli flaskeavhengig, spesielt om nettene.

Skrevet

takk for svar alle sammen! Da kan jeg vente litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...