Gå til innhold

Nå lurer jeg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor kjøper du Reima og Troll?

Hvorfor ikke dress fra Reklex, eller rett og slett fra cubus når ungen er like tørr og varm i de dressene??

ikke krangle...jeg bare lurer...er så mange som sier til meg'' hvorfor kjlper du ikke reima????'' og blir helt sjokkert når jeg sa at jeg hadde kjøpt reflex dress til 300 kroner istede for reima til 900 kroner....

så lenge ungen er tørr og varm så spiller det vel ingen rolle om det er reima eller cubus eller reflex? hvorfor skal ungene begynne å bli moteløver i en alder av 1 1/2 -2 år og oppover??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke krangle, nei, det harr'u jaggu rett i. Troll og Reima-avdelingen er den veien.

Skrevet

nei men det er ikke krangle:P

jeg lurer faktisk!!

Skrevet

Enig at det er unødvendig å være merkestyrt. Men jeg har en jente på snart 4, og min erfaring er at med hennes ekstreme aktivitetsnivå i situasjoner med vann og søle, så holder reima henne tørrere enn billigdressene. Derfor kjøper jeg det, og det har nada med mote å gjøre.

Skrevet

ja forresten...jeg mente da å hentyde til de som har barn på atl fra 6 mnd til to år....jeg syns faktisk det er unødvendig å kjøpe så dyre klær til barn som vokser så fort...jeg kommer ikke til å kjøpe reima eller troll før ungen er ihvertfall 3-5 år....

og pila, er ikke jeg som legger opp til krangel om det blir krangel av det;)

Skrevet

Fordømt uinteressant. Ta det på skravle-, de kjører denne leksa minst en gang i uka i dressesongen. Skjønt nå er det 17. mai-klær som er tema, så du må nok vente til juli - da er planleggingen av høsttøyet i gang.

Skrevet

Fordi jeg enten har vært uheldig med kjøp av dresser tidligere eller har hatt for aktive unger. Derfor kjøper jeg Reima for de er de eneste jeg har prøvd som faktisk hold det de lover. Og derfor har jg også fortsatt med det. Enkelt og greit. Mao jeg kjøper ikke etter merket men kvaliteten, og mottot" Never change a winning team."

Skrevet

Jeg har en seksmåneders, det eneste han evt ville forsøkt å gjøre med en utedress er å spise den. Har overhodet ingen kjennskap til hvilket merke som er best i så henseende, og jeg tror jeg driter ganske langt i det òg.

Skrevet

Hvorfor legger du ut et innlegg om en temmelig skravlete problemstilling på kranglesiden, og så poengtere at du ikke vil krangle og dersom det er tilløp til krangling, så er det i hvert fall ikke du som har oppmuntret til det?

Hvorfor har du ikke lagt dette innlegget på skravlesiden, hvor temaet er littegranne mer aktuelt?

Skrevet

Burde ikke du nyte solen i Bergen Kama? Stakkars skravleskrevet som har forvillet seg her inne.. Hun burde selvfølgelig vært tuppet i ræva rett ut igjen, men det må da være mulig å spørre om slike idiotiske spørsmål uten at dere sursklier kommer stormende inn og regelrett spiser opp neket som la inn tråden:-)

Skrevet

Bergen? huh....

fordi det nytter ikke å ta det på skrwvle...derfor!! :P

og jeg ville spørre dere som henger mest her inne...uansett navnet på forumet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...