Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Hei, Vi skal ut på lang biltur med en 9 mnd´ers gammel baby i morgen. Hvordan ville dere ha gjort det, i tillegg til å stoppe maaaange ganger underveis?
Gjest Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Jeg ville kanskje ikke ha stoppet så mange ganger jeg... Tror det er verre for et barn på 9måneder å bli tatt inn og ut av bilen for mange ganger enn å ha færre pauser. Også ville jeg sittet bak sammen med barnet mitt. Da kan man snakke med barnet og leke med det og det vil ikke bli så fort lei.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Jeg tenkte at han trenger å strekke seg ut.. Vi tenkte at vi kanskje skulle ta med bagen hans, som han nesten har vokst fra, men da får han sovet litt i liggende stilling
Jewel m/jente får gutt Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Nå vet jeg ikke hva du karaktiserer som lang biltur, men vi har nettopp vært på vestlandet og kjøreturen tok 5 timer. Til stoppet vi tre ganger for pupping og litt strekk, ellers sov vesla. Hjem igjen sov hun jammen meg hele turen i strekk, så vi stoppet ikke en gang. Hun er 3 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå