Gå til innhold

dere som går/har gått på pergo

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken dag i syklussen begynte dere og hvilken dag fikk dere eggløsning evtuelt en positiv el test....

er på cd 16 idag og begynte med pergo på dag 5, men har ikke fått positiv el test:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med enkel kur pergi fikk jeg ikke el. 45 dagers sykluss

med dobbel kur fikk jeg el 15 etter første dag mens..

Skrevet

Jeg har gått på flere kurer og har på alle fått EL på dag 15/16. Men jeg tror Lucy T som ble gravid i april fikk pos EL test på dag 18 eller noe slikt?! Noen får lengre sykluser med pergo og vil nok da få seinere EL, jeg får kortere syklus, med en dag lengre lutealfase.

Har lest her inne at noen fikk EL på dag 29 feks. Så ikke gi opp enda:-D

Skrevet

nei har ikke gidd opp helt enda;) men blir så utålmodig... spennende dette her!! noen som har blitt gravide etter enkel pergo kur??

Skrevet

Heisann Vilhaenlitenen!!

Jeg gikk på enkeltkur pergotime i februar, startet på dag 5 og fikk EL dag 13, en dag tidligere enn jeg pleide. Vi var heldiggriser og ble gravide på første forsøk med pergotime:)

Jeg hadde EL også tidligere, men min gynekolog sa at hun ville forsterke denne derfor fikk vi prøve pergotime. Jeg har lest at man kan få EL både tidligere og senere enn man hadde uten bruk av pergotime.

Lykke til.

Skrevet

ååh:) så godt å høre en solskinns historie om enkel pergo:) håper det går slik med meg og:)

Skrevet

Jeg har to "pergounger" (begge på første forsøk med dobbel kur) : ) Fant denne uka ut at jeg er gravid med nummer tre (også pergo). Jeg har hatt eggløsning ca rundt dag 15-16-17 ved hver graviditet.

Lykke til med prøvinga!

Skrevet

jeg håper det slår ut positiv el test i morgen, har kjent at det skjer noe der nede idag+at jeg syns jeg merka litt slim tidligere idag. krysser fingrene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...