Gjest Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 jeg venter mitt 3 barn..er snart 23 uker.. jeg vet at kynnere ikke skal gjøre vondt..å at magen stramme seg da.. men d jeg har ganske ofte er så inni hampen vondt..d begynner nederst i magen i livmoren,d øker bare på å til slutt ender d opp med at jeg må legge meg ned å tårene triller for d er sååå vondt..d kommer å går ..av og til varer d i 20 min til en halvtime..jeg klarer ikke å bevege meg å må konsenterer meg om å puste,.å håpe på at d snart går over.. kan dette være kynnere som er så vonde?magen blir ikke særlig hard heller..d kan komme om jeg har gått tur,eller stresser..eller om jeg bare sitter helt i ro.. kan d være at kynnerene blir verre for hvert svangerskap? håper på mangen svar..:)takk
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Vil ikke uttale meg om hva dette kan være,det eneste jeg har lyst til å si er at hvis ikke magen din blir hard er det i alle fall ikke rier. Det neste jeg har lyst til er å anbefale deg å snakke med fødeavdeling/jm /lege for å høre om dette er vanlige svangerskaps onder eller om det kan være noe annet.
Gjest Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 ja jeg får nesten gjøre d.. ikke kjekt når d kommer..
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 D kan jeg godt forstå at det ikke er. Har noen smerter av og til selv som er skikkelige vonde,men de finner ikke ut at noe er galt så da må jeg bare leve med det.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Uff, kjenner meg litt igjen. Hadde en marerittaktig natt selv hvor jeg hulket og gråt og klarte ikke å bevege meg. Stakkars mannen ble jo helt forskrekka. Hør med legen eller føden du, ikke godt å være redd.
therese_77***høygravid*** Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 hei:) Har det samme selv...venter 3mann og er 25 uker på vei...har samme kynnere jeg også...vært og sjekket ...det du kommer til og få beskjed om er og ta det med ro,ikke gå turer,ikke vaske,støvsuge ikke sex..skal bare ligge en periode ....det har jeg gjordt og det har blitt mye bedre:) Lykke til:)
Gjest Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 kjekt å høre at noen kjenner seg igjen..ikke kjekt at dere har d altså hehe men dere vet hva jeg mener:) jeg har vært på sykehuset..men d var for andre ting..å da nevnte jeg dette..de sjekka livmorhalsen å den var ikke påvirket heldigvis..men jeg vet jo aldri når den blir d..å om den gjør d.. tror ikke legen vet helt hva jeg mener når jeg beskriver d..men ska nevne d igjen på fredag
Gjest Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Jeg er ikke mer en 17 uker og venter mitt tredje barn. Den siste uken har kynnerene kommet. Var plaget med kynnere andre svangerskap men ikke så tidlig. Det kommer og går og kan ikke si det gjør direket vondt men fryktelig ubehagelig og jeg må stoppe opp med det jeg driver med og være helt i ro... Vanligvis roer det seg når jeg bremser ned og hviler med i går kveld etter unger var i seng var det tvert om. Da kom det som bølger, varte ca 30 -40 sek og pause 60 sek før neste kom og etter ca 10 ,15 min. forsvant det men så etter 10-20 min. pause kom bølgene tilbake. Sånn varte det hele kvelden og videre i natt. I dag har det kommet innimellom og det kommer når jeg stresser, styrer, bærer, løfter nei... tror de bare kommer uansett. Og så uforutsigbare.... og når de er over så virker det som om de ikke har vært. Blir litt matt, for jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det? Er aktivsykemeldt så hva kan egentlig legen si til meg annet enn å ta det med ro? Og det er søren ikke mulig med barn og en mann i jobb. Sukk.
Gjest Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 jaa nettopp..sånn er d med meg og..å ja samme tankegang,,d går en faen i meg av og t å prøver å fortsette med d jeg gjør når jeg kjenner de kommer..for jeg blir sprø..av at d skal få styre hverdagen min så il de grader..å som du og sier..d er jammen meg ikke lett når en har 2 barn ,mann å hus å ta seg av..i tillegg til en jobb så en skal på og..er også aktivsykemeldt..men jeg vet jo ikke hvor lenge jeg klarer d engang..hvis jeg skal ha overskudd til alt annet som må gjøres.. ja de kommer helt uforsigbart..aner ikke når de kommer..å hvorfor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå