1, 2, 3!!! Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Hva kan dette evt føre til for barnets del? Har lest litt på nett, og funnet ut om øye- og lungebetennelser, men mente også å ha lest en plass om nedsatt hørsel/hørseltap etterhvert... Dette vil jeg ikke at jenta mi skal få, så klart! Har ikke noe fast forhold til barnefar, da han valgte å gi helt faen, for et par uker siden... Han nevnte sist han var innom en tur, at han hadde svie ved urinering, og mente at det nok var hans usunne livsstil, med mye junkfood, kaffe, cola og tobakk som var grunnen. + at han gjerne holdt igjen en god stund før han gikk på do. Nå har jeg kokt hodet mitt å lurt på om han har hatt noen andre, og evt fått klamydia... Har spurt han, men han sier selvfølgelig nei... Kommer til å be legen sjekke for klamydia neste gang uansett, og håper svaret er negativt... Eller er det noen plass jeg kan få fortgang i dette? Tar jo gjerne ei uke før jeg får svar, og jeg er 36 uker blank i dag!
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Jeg veit ikke noe om klamydia igrun men veit at du kan få kjøpt hjemmetest på apoteket så kan du hvertfall få et svar fort..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå