Gå til innhold

Noen som har noen erfaringer med modnings akupunktur???

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal dette til fredag, så lurer på hva deres erfaringer er ???

Noen råd eller tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som kan forklare litt om hvordan det fungerer????

Skrevet

jeg har gått til modningsakupuntur siden jeg var 37 uker, har gått en gang i uka...i morgen er jeg 40 uker og tror jeg hadde siste behandling i dag...i går sjekka jeg livmorhalsen hos gynekolog, ble scoret en modning til 4 ( av 10). i ettermiddag gikk slimproppen og kynnerene øker på ...så får vi vente å se...grunnen til at jeg begynt med modningsakupunktur var at jeg fikk en følelse av at jeg kom til å gå over..sjekka livmorhalsen i uke 34 og da var den helt umoden...grunnen til at jeg har fått det sjekka er at jeg har gått på poliklinikk i svangerskapet pga premature rier i forrige svangerskap....dessuten skal visst modningsakupunktur gjøre åpningsfasen kortere og riene mer effektive...

Skrevet

jeg hadde min første time med modnongsakup. på mandag som var. Da var jeg i uke 36. Det ble stilt mye spørsmål og deretter satt jeg på en benk mens damen stakk nåler inn i føtter, legger, knær osv.

jeg skal på mandag og onsdag begge dagene i uke 37. Det er for jeg evt. blir satt igang mandagen hvor jeg er i uke 38 pga diabetes 1...

Håper virkelig det hjelper og at det kansje starter av seg selv. For første fødselen min tok 3 døgn fra start av igangsettingen til gutten kom med KS...

Skrevet

Takker for svar..

jeg var på sjekk hos jordmor i dag fordi jeg har hatt så smerter i underlivet, veldig intense smerter, hun sjekka meg og mente at jeg va i gang på en måte, husker ikke alt hun sa, hun viste på en plakat, livmorhalsen va helt kort på en måte, den va litt langt bakover å det va sååååå vondt når hun sjekket så hun ville ikke fortsette, så fikk ikke vite om jeg hadde noe åpning.. Jeg er så trøtt og sliten, sover lite om natten, og har masse kynnere og tak i mage og rygg, så hun mente at dette ville hjelpe meg til å slappe mer av.. de hadde erfaring med at når man fikk akupunktur så fikk man slappet godt av, og at det va mange som fødet etter å hattt noen gode dager... vanskelig å forklare alt dette...

Gleder meg til å prøve :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...