Gå til innhold

når skal fedrene ha fedrekvoten?..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på om samboer skal ta halve i sommer slik at han får den herlige sommerferien med oss, og litt på slutten (han har lite lyst å ta alt i januar da det er mørkt og kaldt..) men det er jo da han får tid sammen med tuppa når hun ikke er helt avhengig av meg og puppen..

Noen andre som har løst det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han skal ta 3 uker i september da vi alle drar til spania, og resten av fedrekvoten tar han ut i 1 dag i uken over 15 uker. Ellers har han litt over 5 uker ferie han skal bruke i sommer og i desember.

Skrevet

Far i huset skal ha 6 uker nå i sommerferien så han kan få kose seg masse i det flotte været(håper jeg) med snuppa mens jeg kan få litt sommerferie med venner:) Kommer til å være tilgjengelig ved behov siden jeg ammer(og pumper) og snuppa da er 3 mnd når han går ut i permisjon

Skrevet

Sambo skal ha 3 av sine uker nå i mai, fra neste uke. Og de 3 andre i august. Jeg har ferie de ukene han har fedrekvoten slik at vi får være sammen alle 3. Vi valgte det fordi det føles mest rett for oss!!

Skrevet

Pappa her i huset skal ha all fedrekvoten i sommer - får laaang sommerferie. Og jeg skal være hjemme mens han tar ut kvoten sin så vi får være sammen i sommerværet :-)

Skrevet

Vi deler hele permisjonen og jobber 50% hver, startet da mini var 5mnd. Fedrekvoten skal han ha fra 2.juli, jeg skal ha ferie samtidig så vi får hele sommeren fri sammen:)

Skrevet

Her har ikke pappaen krav på fedrekvoten ettersom vi flyttet hjem fra utlandet midt i svangerskapet. Møkkaregel!

Skrevet

Vi tar gradert uttak.

Sambo tar totalt 3 mnd, men skal ta den over lenger tid ved å være hjemme 3 dager i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...