guttemamsen80 Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 En venninne av meg syr å selger til hele verden, og prøver å friste meg. De er skikkelig nydelige, og hun har fått masse skryt av de, men jeg er litt skeptisk.....er det vanlig å bruke mei tai nå? bruker dere det? er det trygt? Hun sier de er veldig trygge, og at det er mange som bruker sånne nå. Hun selger via nettet, og er en veldig god venninne, så jeg bør vel stole på henne.....men jeg er alltid så skeptisk til noe nytt
Psyche Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Jeg bruker mei-tai, og er veldig fornøyd. Den er veldig behagelig å ha på, og begge ungene mine trivs med å sitte i den. Eldstemann(3,5 år) bærer jeg på ryggen om vi er på langtur og han blir sliten. Minsta(10,5 mnd) bærer jeg mest på magen, hun trives ikke så godt med å sitte på ryggen enda. Jeg har prøvd "vanlig" Baby Bjørn baæresele også, men den fikk jeg vondt i skuldrer og og rygg av etter bare noen få minutter. Mei-tai kan jeg bruke i timesvis uten å få vondt.
Yo&La+spire Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Ja, meitai er veldig vanlig nå Eg kjenner mange som bærer i det. Og det er helt trygt dersom du knyter på riktig måte. Korrekt bæring er dessuten kjempebra for barn og forholdet mellom bærer og barnet! Les mer om dette på tettinntil.no:) Synes du skal prøve de til veninna de eg;) Ps; ja, vi bruker meitai noen ganger. Nå bruker vi mest sjal da, men tidligere brukte vi meitai daglig. Fantastisk!
Gjest Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Kunne aldri fått to tette uten å ha oppdaget MT for min del. Elsker alle MTene mine... Hvor kan man se venninnen din sine? Ønsker meg flere nå som nybabyen snart kommer! Ellers vil jeg anbefale deg å lese på www.tettinntil.no dersom du vil ha mer informasjon:)
guttemamsen80 Skrevet 30. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2008 Ja jeg har veldig lyst på en.....synes hettene ser så praktiske ut, og de har hun fått mye skryt av. Tror hun er annonsør på en nettside, så jeg regner med det er ok at jeg legger ut nettsiden hennes her....håper i hverfall det:-) http://www.carinabrennvolleng.blogspot.com/ du får si at jeg har sladret her inne, så får du sikkert avslag på prisen hehe! Jeg likte spesielt godt den rosae og den med aper på og den blåe. Jeg har smuglest litt på tettinntil...ser ut som en veldig flott og lærerik side! Tror nesten jeg må få meg mei tai jeg også, ble så gira nå:-)
Yo&La+spire Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Oj, de var fine da:) Synes den rosa var nydelig....! Lykke til;) Det blir vanskelig å velge....
Yo&La+spire Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Hun er registrert som hobbysyerske med eget underforum på tettinntil ser eg:)
guttemamsen80 Skrevet 30. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. april 2008 ja jeg fant det til slutt!!! Tøft.....var jo vanskelig å finne frem! måtte sende sms til henne å høre om det var ok at jeg la ut link her.....fikk beskjed om å hilse å si at de som greide å overtale meg til å kjøpe mei tai skulle få skikkelig rabat...hehet...for nå har hun prøvd å friste meg i mange måneder uten å lykkes...hehe!
HTC Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 Ja. Veldig fornøyd. Bruker til min på 1.5år. Kjøpte min brukt på www.tettinntil.no for ca 500 kr
guttemamsen80 Skrevet 30. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. april 2008 500 kroner....det var billig! har sett litt inne på tettinntil, og de ligger jo i fra 900 kroner og oppover, men det er rimelig det i stedet for å bære i en baby bjørn som er mye dyrere og veldig vond å bære i!
HTC Skrevet 30. april 2008 #11 Skrevet 30. april 2008 VELDIG fornøyd med min ja, tror jeg er tredje person som eier den, men det synes ikke på den :-)
HTC Skrevet 30. april 2008 #12 Skrevet 30. april 2008 Jeg betalte forøvrig nøyaktig det samme forrige eier betalte, den er like fin og har overhode ikke tapt seg i verdi :-)
guttemamsen80 Skrevet 30. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 30. april 2008 ja da holder de seg godt....lurer på om de er blitt mye dyrere i det siste...finner inge under 900 der nå!
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 30. april 2008 #14 Skrevet 30. april 2008 Anbefaler deg sterkt å kjøpe en Mei tai, det er helt himmelsk å bære i. Gutten min var 4 mnd (han er 8 mnd i dag) når jeg kjøpte min og den har jeg brukt mye på butikken, hente posten og matlaging. Han sitter så godt i den og blir veldig rolig når han blir bært rundt. Han koser seg når vi er på butikken, da får han kikket seg rundt og etterhvert tar seg en liten nap. Det er veldig enkelt å knyte den også, selv om det føles litt vanskelig de første gangene. Når jeg nå bruker den på butikken knyter jeg den på mens jeg sitter i bilen, og justerer litt på knytingen når vi har fått kommet oss ut av bilen. Sjekket forresten mei taien som venninna di selger, de ser jo så kule ut! og du får kanskje litt rabatt? løp og kjøp, sier jeg bare.... ;o) Du kommer ikke til å angre!
Minnie Mom Skrevet 30. april 2008 #15 Skrevet 30. april 2008 Jeg har en Eden mei tai kjøpt på alveslottet.no. Bærer ikke mye, men veldig greit å ha på kjøpesenter og sånt... )
UnePune äntligen hemma! Skrevet 30. april 2008 #16 Skrevet 30. april 2008 Jeg har tenkt å bruke det - må bare bli ferdig med den snart, har jo termin om to uker =P
guttemamsen80 Skrevet 30. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 30. april 2008 ja jeg tror jeg må slå til....faktisk så tror jeg at hun skulle selge de for 750 kroner denne uka, og det er jo ikke så ille?!
guttemamsen80 Skrevet 30. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 30. april 2008 flere som har prøvd mei tai?
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 30. april 2008 #19 Skrevet 30. april 2008 Har ikke prøvd, men skal til å kjøpe en. Ble tipset om siden www.etsy.com av noen her inne tidligere. Søk på mei tai der så får man opp mange ulike som selger, er en del penger å spare på å bestille derfra. Vurderer en fra punky_kidz til 65 US dollar og så tar hun 8 dollar i frakt, mange ulike tekstiler å velge mellom Men så tar det nok litt lenger tid å få den da, enn dersom en bestiller fra en norsk side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå