HøstBaby <3 Elias Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Stod på badet akkurat da jeg oppdaget at nesa mi var full av sot innvendig.. Hva kan dette komme av ? Har ikke vært noen spesiell plass heller.. Skjønner ingenting jeg.. Det er ikke farlig regner jeg med ?
anette&tutta mari :) Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 vet du, jeg syns jeg har sånn hele tiden . . . kanskje det er fordi gravide har så mye bedre luktesans sånn at vi uten at vi vet det, sitter og lukter og sniffer inn alle slags lukter? nei.. ikke vet jeg.. men, som sagt føler jeg at jeg er skitten i nesa hele tida!
freefly Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 muligens at dette skjer fordi slimhinnene i nesa blir større og tykkere under graviditeten? slik at det letter fester seg støv,eksos,pollen o.l i den. nesa skal jo fungere som ett filter,så det er bra all skitten havner der og ikke kommer helt ned i lungene. =)
Tomtetroll Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Ikke pill deg i nesa etter du har lest avisa da neida.. Men er enig med innlegger over her om at nesa fungerer som et filter, så er nok derfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå