Maren - på overtid Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Noen som har brukt crocs på barsel; i dusj, som tøfler...og vært fornøyd med det, eller ikke?? Lurer på å ta med meg mine...de er jo ikke akkurat glamorøse, men det er jo mindre viktig.
♥Mammatil3små♥ Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Har ikke brukt d på barsel jeg heller...Men er d som er planen min å ta med denne gangen,,, Syns de er så gode å gå i...
Stoltmai mamma:) Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Jeg kommer til å ta med mine, men vær forsiktig i dusjen med de, når du går i vann med de også ut på tørt gulv så er de sinnsykt glatte, jeg har tryna noen ganger på mine...
gladJenta25 Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 mine er allerede pakket ned... syns de e så gode også.. og sist blødde eg sååå masse at d kom på sandalene mine om morgenen, ikke noe gøy, så skjer d m disse, kan eg spyle d m såpe, og tørke de lett igjen
Duracella Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Jeg skal hvertfall ha crocs til barsel. Sist hadde jeg gamle utslitte slipperser, (var de skoa jeg fikk føttene nedi!) og bra var det. Når jeg reiste meg opp fra senga første gangen, fosset blodet ut av meg slik at både skor og vegger ble ...ja. Så tingen er å ha sko som kan vaskes i springen tenker jeg. Beklager ekle detaljer, men det var visst bare sånn som kunne skje når man plutselig reiser seg opp etter å ha ligget nesten et døgn. Riktig moro. Crocs er fine å subbe rundt i også, man trenger ikke bøye seg for å ta de av og på.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Jeg kjøpte netopp billige slippers på nille 69 kr til dusjen,så skal jeg ha Crocs å gå i. Ekkelt med alt dette blodet som renner nedi skona....
Gjest Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 ... eller når vannet går på fødestua f.eks. Veldig greit med vaskbare sko
gutteklubben grei Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 http://www.taylorshoes.com Skal også ha med, har bestilt i USA, 225,- NOK inkl frakt. Levert på under en uke :-)
Silje`mor Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 Ikke minst er de perfekte når mini tisser.. fikk de nye fine tøfflene mine fulle av tiss ved andre bleieskift:)
M*A*S*H* Skrevet 30. april 2008 #10 Skrevet 30. april 2008 Veldig fint med vaskbare sko i dusj og på fødestua. :-D Jeg hadde med to par, for de tørker litt seint. (jeg hadde dem på i dusjen fordi jeg blødde jo ganske mye og gulvet var dessuten slitt og ekkelt selv om det sikkert var reint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå