fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 men den var negativ hehe klare ikkje og vente;) skal ikkje ha mensen før om 5 dager! er det for tidli??? at eg kan ver fordet?? noen som har opplevd det samme...og vert posetiv for det?? er so spent
Promp Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Jeg testet meg kvelden før IKM men den viste negativt. Deretter ventet jeg i 8 dager før jeg tok en ny test, og den var positiv! Så du må nok smøre deg med tålmodighet:-) Lykke til!
lykkelig78 Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 3 dager før ikm var den negativ, på ikm positiv! Er enda håp!!
SisteGullIMagen Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 det e absolutt håp ja smør dæ med tålmodighet og test om 1 uke ca... vet det e vanskeli da men... lykke til hvertfall
LiTa`gO Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Jeg testet 5 dager før mens og den var negativ. Testet igjen to dager etter jeg skulle hatt mens og da var den positiv :-) Men med andre mann så viste den ikke positiv før jeg var 6/7 uker på vei.. Rart det der..
HH72 Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Altfor tidlig å teste 5 dager før IKM.Ekstremt sjelden at den slår ut da. Jeg testet negativt 3 dager før og positivt på IKM
Rosica83 Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Testa flittig uka før IKM... Siste negative test ble tatt 3 dager før IKM. 1 dag før IKM tok jeg enda en test med morgenurin, og den var svakt positiv... Er nå 7+2! Lykke til med testinga!
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 30. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. april 2008 oj ja er spennandes:)...sjekka livmortappen no i kveld,og der fekk eg fingertuppen inn:( er den open da?? er liksom ei lita grop. off beklager detaljer, men er så spent eg:) og tenker masse på det:) og tusen takk for svar:)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 hei en kan ta en test fire dager før syklusen starter. (første mensdag) da er det 70% riktig svar faktisk. eller om det er mer. så du kan jo være gravid ja jeg er i min sjette uke.. er jo helt topp. kvalm, men topp hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå