Gå til innhold

tok ein test no...

fembarnsmammaertoppenღ ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

men den var negativ hehe klare ikkje og vente;) skal ikkje ha mensen før om 5 dager! er det for tidli??? at eg kan ver fordet?? noen som har opplevd det samme...og vert posetiv for det?? er so spent

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testet meg kvelden før IKM men den viste negativt.

Deretter ventet jeg i 8 dager før jeg tok en ny test, og den var positiv! Så du må nok smøre deg med tålmodighet:-)

Lykke til!

Skrevet

3 dager før ikm var den negativ, på ikm positiv! Er enda håp!!

Skrevet

det e absolutt håp ja :) smør dæ med tålmodighet og test om 1 uke ca... vet det e vanskeli da men... lykke til hvertfall :)

Skrevet

Jeg testet 5 dager før mens og den var negativ. Testet igjen to dager etter jeg skulle hatt mens og da var den positiv :-) Men med andre mann så viste den ikke positiv før jeg var 6/7 uker på vei.. Rart det der..

Skrevet

Altfor tidlig å teste 5 dager før IKM.Ekstremt sjelden at den slår ut da. Jeg testet negativt 3 dager før og positivt på IKM

Skrevet

Testa flittig uka før IKM... Siste negative test ble tatt 3 dager før IKM. 1 dag før IKM tok jeg enda en test med morgenurin, og den var svakt positiv...

Er nå 7+2!

Lykke til med testinga!

Skrevet

oj ja er spennandes:)...sjekka livmortappen no i kveld,og der fekk eg fingertuppen inn:( er den open da?? er liksom ei lita grop. off beklager detaljer, men er så spent eg:) og tenker masse på det:) og tusen takk for svar:)

Skrevet

hei :D en kan ta en test fire dager før syklusen starter. (første mensdag) da er det 70% riktig svar faktisk. eller om det er mer. så du kan jo være gravid ja :D

jeg er i min sjette uke.. er jo helt topp. kvalm, men topp hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...