Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Jeg skjønner ikke helt denne tempingen, jeg. Jeg bruker riktignok en temperaturmåler under tungen, så jeg vet at det ikke alltid er "riktig" kroppstemperatur, men nå har jeg jo vært konsekvent. Da har det jo ikke så mye å si? Jeg prøver også å ta temperaturen sånn ca til samme tidspunkt på morgenen, men likevel så er det helt merkelig. De siste syv dagene har temperaturen vært 36,2 - 36,5 - 36,2 - 36,7 - 36,4 - 36,7 - 36,6.. Er dette helt normalt? Hvordan kan jeg se når jeg har el hvis temperaturen hele tiden svinger opp og ned? "Dagene etter eggløsning vil tempen stige og legge seg på ca en halv grads høyere nivå enn gjennomsnittelig temperatur før eggløsning." -Lommelegen "Ved eggløsning stiger kroppstemperaturen noe, og holder seg forhøyet i minst ti dager." - Babyverden Noen andre som sliter med temping? Må jeg heller se etter andre tegn og bare prøve og regne meg frem istedet?
akicha Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Jeg bestilte meg et termometer med to desimaler, de er litt mer nøyaktige. Bestilte et på babyverden.no eller noe sånt... Jeg har også variert veldig i temperatur den siste uka. Jeg har funnet ut at det må ha en sammenheng med temperatur i rommet. Det har vært noen netter hvor det har vært mye varmere når jeg har sovet, og da har også temperaturen min vært høyere enn normalt. De siste to netter har jeg hatt mer "vanlig" temperatur igjen, og da har jeg fått normal temp... Kanskje det har hatt en innvirkning hos deg også? For meg er det egentlig viktigst å vite når jeg har eggløsning og ikke når jeg har hatt (som temping viser), så jeg ser etter andre tegn. Jeg har eggehviteaktig utflod i noen dager før eggløsning, så jeg kommer til å begynne å ta el-tester så snart slike tegn begynner å vise seg. Vi har fått beskjed av lege om å "spare" på svømmerne, så vi må finne eksakt el-dag og kjøre på akkurat den dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå