Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Stresser litt med at vesla har favorittside.. Vi går til fysio 1 gang i uka, men hjelper dette (hun er 3 mnd nå)? Noen som har erfaringer? Synes det er vanskelig å stimulere henne på den andre siden, for hun "detter" bare tilbake igjen. Har prøvd med bamse/uro osv. på den andre siden, men det er liksom ikke så spennende så lenge. Hvis hun ligger på magen, vil hun absolutt ikke se til den andre siden, da må jeg "true" henne ved å holde på hodet... Blir det bedre når babyen får litt mer krefter og kan holde hodet oppe lengre? Det er ingenting i veien med muskelene hennes...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Min har au en favorittside,så strever jeg også med å få han til å ligge på den andre siden,er helt umulig... Men tror den sjeivheten i hode retter seg etter hvert uansitt,d har e hørt hvertfall....
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 håper det.. vanskelig å alltid få til trening...
Har to herlige gutter! Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 vi trener på magen og ryggen..gjør små omganger flere økter om dagen..det hjelper her lykke til
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Ikke for å skremme deg, men vi holdt på i mange mnd med dette selv. Han nektet å ligge på magen, hadde favorittside og jeg gjorde øvelser med han og holdt hodet til den andre siden. Stimulerte motsatt side, etc etc. Tilslutt kom vi til manuell terapeut og det viste seg at det var låsninger i nakken:( Såkalt kiss. Sjekk www.kiss-kidd.no, og se om noen av de andre symptomene stemmer. Hvis det er låsninger skal man ikke tøye nakken som vi fikk beskjed om hos helsestasjonen:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå