Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har tre barn fra før, og har i grunnen blitt enige om å prøve på nr. 4. Er det noen der ute som kan si noe om hvordan det er å ha 4 barn? Syntes det var en stor overgang fra å ha 2 til å få 3, men innbiller meg kanskje at det ikke er like stor overgang fra nr. 3 til nr. 4??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overgangen fra 3-4 var mindre enn fra 2-3, eneste forskjellen var at vi måtte bytte bil for å få med alle.

Vi venter nå nr 5 og jeg tror ikke denne overgangen blir så stor eller.

Skrevet

Nr. 5 ja, det var ikke så verst! Hvor gamle er de andre da? Vi har forøvrig også planer om å skaffe ny bil....

Skrevet

Hei!

Jeg/vi har 4 barn:)

Jeg synes det var værre å gå fra 1 til 2 enn å gå fra 2 til 3:)

Men å få nr 4 var ikke så mye forskjell fra å ha 3 synes jeg.

Så lenge man har plass i hus og bil så ser jeg ikke noe problem.

Jeg er avhengig av å ha et system i kaoset her,for det er jo et lite kaos med 4 unger,men selv synes jeg det er hyggelig kaos jeg:)

Å ha 4 barn gir 4 ganger så mye glede,men også mer å bekymre seg over.Spørs jo litt på alderen til de 3 barna du har alt da:)

Vi har 4 gutter i alderen 8,6,2 og sg snart 1,så her er det livat.

Ønsker deg og dine de beste ønsker med en til i flokken:)

Skrevet

Det høres koselig ut! Vi har tre gutter på 7, 4 1/ 2 og snart 1 1/ 2, og ønsker oss en til før den minste er 3, i hvertfall. Skal begynne å prøve etter sommeren! Vi har nok plass i huset, men må muligens ha ny bil.

Skrevet

Vi har også tre deilige små, gubben har sagt stopp nå. Det er hodet mitt enig i, men jeg greier liksom ikke å legge gravid og babytanken 100% fra meg.... Skulle ønske jeg kunne det, men det går ikke!

Jaja, får håpe på at venninnene mine får ut fingen snart og at jeg får være barnevakt;-)

Skrevet

Nummer 4 var en flott berikelse i min familie.Hun var rolig og snill,og alltid vært en flink elev på skolen. Hun ble født da eldstemann var 7 år, og jeg syntes ikke det var noen big deal å få nummer 4 kontra nummer 3.

=o) Go for it!

Hvis dere har det godt og ønsker enda et barn;hvorfor ikke?

Det enese som var et aber var at vi måtte kjøpe større bil ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...