kokosyklus Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Noen med erfaringer? Tror det er de vi opplever her og POKKEr jeg er sliten:)
Gjest mphs Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Ja har hatt det hver 3.dag siden fødselen for 4 uker siden(1 økedøgn, to dager uten). Har det nå i dag og da er det denne gangen 3 dager siden sist. Altså en dag lengere mellom. Det blir lengere mellom etterhvert som de blir eldere og du får opp produksjonen. Det er nok bare å ikke stresse med å få gjort så mye annet de dagene det er økedøgn og slenge ut puppen så ofte de vil(selv om det kan bli sårt på brystvortene,AU. Bare husk å la de lufttørke hver gang)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Har prematur på 6 uker og vi har økedøgn hvert døgn......
kokosyklus Skrevet 30. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2008 Stå på anonym. De avtar etterhvert! Selv kan jeg ikke huske å ha hatt så mane økedøgn, kun de første fire ukene etter fødselen. Nå er hun 3 mnd da... hadde ikke tenkt på dette i det hele tatt før søsteren min nevnte det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå