Gjest Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Jeg blir så sinnsykt trøtt at jeg ikke klarer å konsentrere meg i det hele tatt, i går så sovnet jeg i sengen til snuppa mens hun lekte i teltet sitt å sambo klarte ikke å vekke meg! Jeg snøvlet et eller annet til han husker jeg, men jeg KLARTE bare ikke å våkne :-s synes det er kjempe ekkelt i grunn.. Flere som har opplevd å bli SÅ borte?
Gjest Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Ja, jeg også ble sinnsykt trøtt av postafen....men det hjalp på kvalmen da....men prøvde bare å bruke tablettene de dagene jeg skulle noe spesielt.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Japp, men de funket ikke noe særlig for meg. Nå tar jeg phenergan, de hjelper noe synes jeg, men blir zombie av de og. Gjeeeesp;) Er vel en grunn til at man ikke skal kjøre når man tar dem:)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Ja jeg klarte ikke holde meg våken i det hele tatt så fant ut at det var bedre å være kvalm og kaste opp mot at jeg klarte å være litt sosial!
Gjest Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Jepp, jeg også bare sov av den. Er rene sovemedisinen. Men jeg var så sinsykt kvalm at det var deilig å sove.
Gjest Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Jeg bruker de mot allergi og har brukt de fast nå i 4,5 år. Jeg tar de når jeg legger meg, men har ikke merket noe særlig at jeg blir trøttere av de. Grunnen til at jeg har brukt de så lenge har jo vært graviditet og amming. Så det blir faktisk spennende å se når jeg blir ferdig med denne graviditeten og amminga om jeg jeg merker forskjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå