Edelweis Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 hjalp det? jeg tenkte å prøve det denne gangen, siden jeg sist, ikke var moden enda da jeg hadde gått 14 dager over termin. tenkte det kunne hjelpe kroppen litt på gang denne gangen=) noen som vil dere erfaring?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Det er absolutt å anbefale,men ikke før en er i uke 37 da fødselen kan starte etter en slik behandling. Starter ikke fødselen,modner den deg og du får også en lettere fødsel. Jeg gjorde det sist og kommer absolutt til å gjøre det denne gangen også. Siste gang jeg tok det,var samme dag som fødselen startet og da var det skikkelig vondt,da sa jeg til samboeren min at jeg viste ikke om jeg orket flere ganger,men viste med meg selv at det kom jeg til å gjøre,men så starte fødselen og jeg slapp det. Så jo større smerter,nærmere fødselen er du.
Edelweis Skrevet 30. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2008 oki, takk for svar. nei tenkte ikke begynne før i uke 37 nei, å så ta bringebærkapsler i tilegg da. tok det sist og, men det hjalp ikke. har 10 dager i forskjell på termin, og fikk stort barn sist, så vil ikke risikere at jeg må gå så langt over termin å få et mega barn. så må vertfall prøve, å se om det funker=) hvor stikker de henn da? er det vondt me de nålene?
Joakims mamma, -2 dager Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Jeg gikk til modnings akupunktur sist gang (Fødte 21.06.07,men fikk 10 dager før terming.). Jeg kunne ikke begynne før uke 38. Gikk 2 ganger, med 1 ukes mellomrom. Fikk en nål i hver underarm og en på undersiden av magen. Etter andre gang gikk det ca 12 timer og så var riene på plass, slimproppen gikk og vannet lakk. Men tok alikavel 19 timer før lille gutt ble dratt ut med sugekopp (3296 gr).
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Det er litt forskjell på hvor de setter nålene,alt etter hvor moden du er,hvordan almentilstanden din er osv. Som sagt,første gang jeg tok nålene var de ikke vonde,men etterhvert ble de bare verre og verre,men mener at det er verdt det,så en slipper å ha en så hard fødsel. En vet jo aldri hvor hard fødselene vil bli og da er det jo greit om en kan få den litt mildere uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå