Gå til innhold

Noen som har tatt keisersnitt her?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok KS for 2 mnd siden,og har fortsatt vond i såre spesielt på venstre side der er hardt å ta på såret,og er litt blå over der d gjør vondt... Noen andre???? Og er d vondt å ha sex etter KS?? Har ikke hatt samleie m mannen på 3 mnd..nå,er litt redd for at d skal gjøre vondt:-),men er vel på tide vi prøver:-) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde akutt keisersnitt for litt over ni uker siden. Jeg hadde også vondt på venste side og det kjentes ut som en hard kul der såret startet. Legen min sa det var der trådene var festet, hvor man hadde begynt å sy. Smertene og det harde vil gå over etterhvert.

Har enda ikke hatt sex, så det spørsmålet kan jeg ikke svare på.

Skrevet

Du vil nok være om en stund.

Sex gjør ikke vondt, hvis ikke du har vondt for å bevege deg da

Skrevet

Tok keisersnitt for 6 uker siden og de måtte åpne igjen for 5,5 uker siden. Har ikke vondt i såret i det hele tatt.

Det er imidlertid helt numment, så selv om det har vært mye sårlekasjer (over nå) og slimhinneutposninger (snart over håper jeg), så har det ikke gjort vondt.

Skrevet

Jeg tok keisersnitt for snart 3 og 1/2 måned siden... Og jeg kjenner av og til smerter i såret enda.. Legen min sa at det ville fortsette å gjøre vondt kansje opp til et år etter. Men om du er usikker, så ta en tur til legen, greit å få en lege til å sjekke at alt er som det skal.

Når det gjelder sex, så hadde ikke vi sex før nesten 2 månder etter ks, og ja, det gjorde vondt.. Veldig vondt. Ikke for å skremme, men det var så vondt at jeg klarte ikke å gjennomføre det. Og det gikk noen uker før vi tok sjansen igjen.

Men var ikke i såret det var vondt, og helt sikkert ikke pga keisersnittet. Men det var så lenge siden sist, så det var som å være jomfru igjen...

Gang nr to var heller ikke spesiellt godt, men nr 3 og 4 osv har vært som før, kansje enda bedre. :)

Dette er sikkert individuelt, men ta dere god tid, og den beste stillingen første gang er vel misjonæren, slik at du får slappe av helt, og la han gjøre jobben. :) Det er i allefall min erfaring. :)

Skrevet

Jeg hadde haste-KS for 10 uker siden. Gjør ikke noe vondt i såret nå. Var litt ømt noen uker, men aldri spesielt vondt. Kjenner jo at det er noe der når jeg gnir over såret! Kan fint løpe og ha sex uten å kjenne noe!

Gjorde aldri vondt i såret når jeg hadde sex, vi prøvde etter ca 10 dager. Det som stoppet meg var at jeg var sår i skjeden, de var ekstremt hardhendte nedi der før det ble ks. Tok 4-5 uker før det ble helt fint der! Men kjente som sagt aldri noe til såret, og vi har hatt jevnlig sex etter ca 3 uker.

Skrevet

Såret gjør ikke vondt, men sex gjør vondt ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...