Gå til innhold

Flere som har opplevd å bli zombier av postafen?? :-S :-S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så sinnsykt trøtt at jeg ikke klarer å konsentrere meg i det hele tatt, i går så sovnet jeg i sengen til snuppa mens hun lekte i teltet sitt å sambo klarte ikke å vekke meg! Jeg snøvlet et eller annet til han husker jeg, men jeg KLARTE bare ikke å våkne :-s synes det er kjempe ekkelt i grunn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler meg litt ekkel som kommer med en pekefinger nå, men tar sjansen allikevel. Bør du ta kvalmestillende når du er gravid ?

Legen min sa til meg med kjempestore bokstaver at " DU SKAL IKKE TA NOEN SOM HELST KVALMESTILLENDE UNDER GRAVIDITETEN!"

Han var veldig streng, og sa det er uheldig for fosteret. Jeg har forøvrig ikke lest dokumentasjon på dette.

Er du ille kvalm, altså ?

Skrevet

Postafen er reisesyketabletter og skal være like sikkert som paracet visst, var skeptisk selv så legen min slo opp i felleskatalogen og viste meg :) tar de uansett bare 1-2 ganger i uken slik at jeg kanskje kan få i meg en brødskive eller noe.

Har fått hyperemesis og gått ned over 4 kg allerede (er 13 uker på vei), får ikke i meg noe annet enn vann de dagene jeg ikke tar de pillene. Men tror ikke jeg tørr å ta de lenger :( føler meg jo helt neddopet!

Skrevet

Ja, jeg ble helt zombi av både den og flere andre jeg tok. Dersom legen har skrevet du dette til deg så er det fordi han mener du trenger det (ikke hør på henne over her).

Skrevet

Godt det ikke bare er meg :-S jeg syntes det var drit ekkelt, følte meg helt i koma! Ville jo våkne, men klarte bare ikke..

Skrevet

å jada..jeg blir fort bilsyk så må ta slike om vi skal over 1 time med bil..og da er jeg heeelt borte:s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...