Januarjubel! Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 den bryteren som er på selve krana på kjøkkenvasken, hvordan skal den posisjoneres? Bryteren kan plasseres på *rød* den ene veien, *blå* på den andre, og i midten står det "stopp" ( det er der den har stått nå som vi ikke har hatt oppvaskmaskin). Noen som vet? - Finner ikke noe om dette i bruksanvisningen *klør meg i hodet*
iznogood Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Ikke vet jeg - men rødt = varmt vann, stop = ingen vann og blå = kaldt vann? Så blå, da kanskje :-)
Januarjubel! Skrevet 30. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2008 Dt var det jeg tenkte, siden maskina vel varmer opp vannet selv...skummelt å prøve da, er alene med lillemor i kveld. Men neimen om jeg har tenkt å vaske så mye som kopp for hånd igjen!
iznogood Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Da satser du på blå og koser deg glugg ihjel mens koppene dine blir så nyvasket som de aldri har vært før :-) Så gøy med ny oppvaskmaskin - gratulerer, forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå