jentebanden Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Hva i alle dager kan jeg kjøpe da? Hun har jo selvfølgelig alt, skal ikke ha noe, eneste interessen jeg kan komme på er å lese bøker. Nå har vi kjøpt blomster eller bøker så mange ganger at jeg trenger nye tips. Tenkte kanskje å fylle en kurv med div snacks, men hva putter jeg oppi da? Greit hvis jeg kan få mange forskjellige ting til minst mulig penger!
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 -Gavekort på hudpleie,fotpleie e.l. Spleise? - Abonement på kryssordmagasin eller andre magasiner hun liker - I kuven kan du jo legge oppi: -Vin -Likør -Kaffe -Sjokolade -Gå inn på eurofoto og bestill kofekt eske med bilde av barnenarn/oldebarn eller krus. - kan kjøpe en fin ramme og ramme inn bilde av barna Noen tips ihvertfall
jentebanden Skrevet 30. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2008 Takker for tips! Skal i bursdag klokken 17 i dag, så bestilling av ting blir vanskelig.
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Det blir litt vanskelig ja... Håper du finne på noe snart da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå