Gå til innhold

Hva skal dere ha til MIDDAG i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som det er sommer i nord-norge skal vi spise loff med reker, sitron og majones på verandaen. =) Gleder meg:)

Enn dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes godt ut:)

Her er det ikke noe som minner om sommervær engang, grått og trist. Middag idag blir kyllingfilet, ris og salat. Godt det og, men jeg må si reker hørtes mer fristende ut:)

Skrevet

Her blir det kjøttsuppe med grønnsaker og pølse med loff inntil.. Igjen ;) Blirr hekta jeg.. Hehe..

Skrevet

d blir grillet kylling og pomfri i dag ehh..sundt og godt hehe

Skrevet

Skal lage tacokjøttboller og pasta/potetmos og grønnsaker.

Skrevet

Blomkålsuppe med ekstra blomkål. Hurra..... :/ Alt blir sånn halvveis med bekkenløsning.

Skrevet

Grove pannekaker med bacon ;-)

Sunt og godt, hehe...

Skrevet

vet ikke, skal til mamma på middag:) skal bli godt og få det servert:) hehe.. men til gjengjeld må jeg klippe mamma og gubben da:/ ikke helt i form, men men, hehe!

Skrevet

idag er det pølse med brød til middag!!

hehe...

så blir det taco ikveld... :) tihi..

har startet helgen vi nå..og siden det blir hotellmat på oss de neste dagene skal vi skeie ut idag...

Skrevet

kjøttdeig, spagetti og saus

Skrevet

mmm..hørtes godt ut S@nne86 :D

Her skal vi lage lasagne m/hvitløksbaguetter.. sen middag i dag siden min kjære jobber overtid til kl 18.. :)

Skrevet

Guttene har bestilt hjemmelaget pizza til barne-tv, det er jo litt "helg" i dag:)

Skrevet

kalkunsnitzel med ost og stappe med amerikansk blanding oppi. kjempegodt!!

Skrevet

vi skal grille hamburger å¨engangsgrill i frognerparken;) er jo natt til 1. så blir jo fest hihi. men jeg holder meg mer til champanigebrus og sprite enn champanige og sprit:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...