Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kun i min 10 uke, og får ikke igjen en bukse. Riktignok mitt 4 svangerskap, men kjære vene.. Det blir mange mnd med mammaklær. hehe.. Lever i tights om dagen. Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 10+1 i dag.

Jeg slet rundt uke 6-7 med VELDIG oppblåst mage, så jeg måtte bruke mammabukser, men nå er jeg tilbake i mine vanlige bukser igjen..litt merkelig da, men jeg er ikke noe oppblåst lengre, så magen er blitt mye mindre ;)

Skrevet

det er virkelig rart at det går ann å være sååå oppblåst. hehe.. Jeg ser magen helt tydelig. En liten kul når jeg ligger på rygg til og med. En smule nervøs for to jeg......

Skrevet

Hehe, så det er jo mulig da at det blir nr fire og fem! :D

Skrevet

Jeg er i uke 11, og har tydelig mage (men ikke så de oppdager det på jobb i mine løse tunikaer).

Skrevet

Hallo!!

Jeg går inn i min 11 uke nå, og har også vært veeeldig oppblåst!

Litt bedre nå, men kveldene må jeg gå med en knapp åpen i buksa:-)

Men det er jo bare gøy da! Gleder meg til den gravide magen synes godt, husker så godt den gode følelsen fra da jeg gikk gravid med nr 1!

Masse lykke til jenter!

Skrevet

Jeg er også gravid med nummer 4, og merker at magen har komt mye fortere denne gangen. Jeg er i uke 9, og sitter her med knapp og glidelås åpen på buksa :-) Jeg får igjen knappen om jeg vil, men det er absolutt ikke komfortabelt. Må nok ut å handle meg noen mammabukser snart, ja!

Jeg har faktisk også lurt litt på om det er 2 i magen...he, he :-)

Skrevet

i uke 11+2 her, og har brukt mamma bukse i 1 uke nå...

Skrevet

Er i uke 12, har ikke så veldig mye mage enda, men nok til at jeg ser småfeit ut... Gleder meg til jeg ser gravid ut i stedet!

Skrevet

Etter hva jeg vet, så er det meget vanlig få mage tidligere enn førstegangsfødene om man har fått barn fra før. Så du trenger ikke ha 2 inne i der, men ikke rart at tanken slår deg..hehe

Lykke til videre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...