Gå til innhold

HVA HAR DERE HANDLET PÅ E BAY???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en ring pute.. og betalte den nette sum sammen med frakt:103 kr!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Langt slør til 130 Kr :-) Samt 100 gavebokser, merkelapper og bordkort for 250 kr. Veldig fornøyd!

Skrevet

2 brudepikekjoler og 2 smokinger(gutter)932,-m/ frakt. Det kommer snart jeg venter i spenning. Skal bestille stoff til lørdag da jeg har tatt mål av bordet.

Ellers så har jeg bestilt og fått dette:

http://cgi.ebay.com/HEARTS-WHITE-WEDDING-PILLOW-BASKET-BOOK-PEN-GARTER-SET_W0QQitemZ160233653021QQihZ006QQcategoryZ3268QQtcZphotoQQcmdZViewItem

Og var super fornøyd. Frakten var litt dyr fordi pakka var litt tung

Skrevet

jeg er dum, jeg vet men hvordan er det med å få sendt fra usa til norge når man handler på ebay?!

Lønner seg vel ikke å kjøpe en liten ting også betale masse frakt?!

Skrevet

joda 3 tiaraer(klarte ikke bestemme meg for hvilken som er best for meg:P) og prisen: 250kr inkl. frakt HAHAHAHAHHA

Skrevet

Brudekjole :)

Skrevet

Til deg som handlet brudekjole, hvor mye kom frakten på?

Skrevet

Dolla&Heidi : Ca. 600 kr.

Skrevet

Brudepikekjole,., tiara, øredobber, halssmykke, ring og gifteringer i hvitt gull, mansjettknapper i hvitt gull også.. Kanskje noe mer, men jeg sparte hvertfall tusener med kroner på de handelene.

Jo, og en lys kinainspirert jakke, målsydd til meg for dagen derpå med langveisfarende slekt.

Tidl kjøpt brudekjole over ebay også, kostet 700 kr inkl frakt, men var ikke den jeg endte opp med å bruke. Handlet hos torunn på qxl i steden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...