æsj altså! Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Han har nesten ikke spist siden lørdag. Stakkar liten. Han er tynn i utgangspunktet, men hver gang han blir syk forsvinner han nesten... Jeg passer på at han drikker, men han må få i seg mat slik at han skal klare å bli i bedre form. Uff. Flytende paracet har jeg blandet i eplejuice, er det greit? Denne gangen ville han ikke ha stikkpiller, ble hysterisk. Kan godt forstå det, føles sikkert som et overgrep.
trillemamma Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Lettfordøyelig mat, som f.eks. yoghurt og frokostblandinger. Gi han det han liker best, hotdogs, pizza, sjokolade, bare han får i seg mat. Han trenger ikke stikkpiller, de selger sugetabletter med banansmak på apoteket. Det går rett ned her, smaker jo faktisk godt.
krabbetrollet Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Også jeg vil anbefale paracet/pamol sugetabletter. Null problem å få i barna mine paracet :-) Mat: Polarbrød, yoghurt, pannekaker, vafler, kjeks med pålegg....
Lillesnuppis Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Prøv med det han liker, men hovedsaken er at han får i seg drikke.. Salt kjeks ( Ritz) er noe som er bra. Da får han i seg salt. eller potetskruer. Panne kaker, Fiskekaker, Risengrynsgrøt Vaffler Pizza Pølser Pommes frites
Aga:-) Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Anbefaler smeltetabletter med banansmak, Paracet. helt strålende!! Bringebær med vaniljesaus? Salte kjeks? Søte kjeks? Stakkars guttunge, håper han snart er bedre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå