Gå til innhold

Hvor mange av dere er det som venter gutt nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som ikke har noen jenter fra før?

Vi har akkurat fått vite at vi venter gutt nr 2. Mannen min ble litteranne lei seg for at det ikke var en liten jente.

Jeg vet ikke hva det er med disse ønskene om den ultimate kjernefamilien?

2 gutter blir vel stor stas!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har to herlige gutter og tror selv at nestemann også blir gutt. Jeg er storfornøyd med gutteklubben min:)

Skrevet

Jeg har jente på 14 år og gutt på 10 år fra tidligere.

Nå venter jeg og ny-mannen gutt nr 3 sammen og det er like stas med gutt nr 3. Blir jo gutt nr 4 i hus da for mine to eldste bor jo her hos oss, men da har vi jente også ;o)

Detta blei innviklet.

Men mannen er storfornøyd med sin 3. gutt i vente, selv om jeg vet han kunne tenkt seg ei jente.

Skrevet

Har en gutt fra før på 4 og venter nå en til sommeren. Kjenner igjen den "skuffende" følelsen at det ikke var en jente som jeg kjente et snev av da jeg va på UL i uke 18. Hadde den tanken at det blir gøy å både ha ei jente og en gutt og var også SIKKERPÅ at det var ei jente inni meg.

Men nå 10 uker etter UL har jeg "snakka" så mye med gutten inni magen og blitt kjent med han, så jeg er virkelig glad det blir en gutt! Du får nok tanken en gang i blant etter gutten er født at "tenk hvis det hadde blitt en jente, da hadde ikke XXX vært her nå!!" Høres litt rart ut, men bare en positiv tanke på at det BLIR en gutt :D

Skrevet

Jeg venter gutt nr. 2. Har en gutt på snart 4 fra før og er strålende fornøyd med det. Mannen min var også pittelitt skuffa -hadde SÅ lyst på ei rosa tuppe, hehe. Sønnen min la ikke skjul på at han var mega-skuffa! Skikkelig irritert var han, så her om dagen sa han at han måtte lære babyen til å bli en flink storebror for jenta jeg skulle lage til han og faren hans, hahaha. Han tror visst at jeg er DEN verpemaskinen , han

;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...