Goomba84 Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Et par dager etter el, så fikk jeg kraftig hodepine, jeg har ikke vært plaget av det på noen mnd nå, så nå blir jeg fryktelig nysgjerrig. Hadde el fredag, og vi gjorde det vi måtte på torsdag.. Lørdag begynte hodepinen skikkelig sånn som satt i, og selv om det var nesten borte på Søndag, så var det tilbake på Mandag, og tirsdag, og nesten uutholdelig i dag. Noen som har vært gravide som hadde det sånn i dagene etter el? Dessuten (kan hende jeg er mer sensitiv siden jeg håper) har nederste del av magen vært i konstant arbeid siden dagen fredag morgen.Veldig øm, og det føles som jeg har veldig mye luft i magen, noe som ikke stemmer, da jeg ikke får noe luft ut om jeg prøver. Noen som har lyst til å gi meg håp??
Mimi82 Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Hei! Jeg ser at det er flere her inne som nevner det med luft i magen som et tidlig symptom, så du skal ikke se bort i fra at det kanskje kan være det da! Jeg har en venninne som er ca 25 uker på vei, og noe av det første hun merket graviditeten på var at hun fikk voldsom hodepine (denne var hun plaget med nesten daglig i flere mnd - ikke for å skremme altså!), men hun merket ihvertfall graviditeten godt pga hodepinen, hun pleier omtrent aldri å ha det ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå