Gå til innhold

Håper alle dør inne kort tid!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Iberia sniglene altså!!!!!!!!!! HAAAAAAAATER de! Har begynt å fjerne de en etter en, men det er jo en evig jobb, har jo annet å gjøre også!! 1 snegel blir til 400, så vær så snill å ta livet av de dere ser!!!!

takker for oppmerksomheten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahahah !! Der fikk du oppmerksomheten min i allefall :)

God jakt !! ;)

Skrevet

hehe, ble litt skremt nå.. lurte om om det hadde klikket for deg ;)

men dei sniglene er noe dritt! litt glad eg bor i 2 etasje i en leilighet, så har ikke hage lenger ;)

Skrevet

ja æsj de er virkelig en plage. Hvordan tar du liv av de? klipper du de i 2 eller hvier du salt på de eller hva?

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

IKKE KLIPP DEM!hvis eggene er modne kan de overleve av det...

Ting som kan funke:

grav ned en isboks og fyll den med øl, sneglene går nedi der.

hold det rent og ryddig i hagen, unngå planker o.l. som ligger rundt, perfekt gjemmested for sneglene

kok noen snegler og hiv vannet utover hagen.

Skrevet

jeg spayer de med vann + salmiakk + klorin, da dør de med en gang

har satt ut en isboks med HANSA øl, da kryper de oppi og drukner

Sykt mange, må få tatt de før de legger egg i august! er ute mange ganger om dagen og dreper........

Skrevet

den med øl funker meget bra, men har d u mangen snigler, så bruke mangen bokser og..

Skrevet

glad i alle jeg bortsett fra de slimete sneglene!! Så neida, måtte bare få litt oppmerksomhet og oppfordre ALLE til å ta livet av hver eneste snegel de kommer over , skal vi få bukt med problemet.

Skrevet

blnder du vann+ salmiakk og klorin???

OBS.det er MEGET farlig.

salmiakk og klorin sammen danner farlige stoffer som en ikke skal puste i seg

Skrevet

Jeg dreper alle brune og sorte snegler jeg kommer over med salt. (Viktig å ta de sorte også, da de formerer seg med de brune og blir som de brune). Går konstant med en eske salt når jeg er ute i hagen!

Skrevet

tusen takk for god innsats!!!

Skrevet

mamman min springer rundt med saltbøssa i hagen hun. Er heldige som ikke har noen her vi :-D

Skrevet

Jeg er en sånn håpløs en som driver og redder på alt av dyr og småkryp...men de sneglene der kommer på lik linje som mygg, har ikke noen medlidenhet for de altså. Klipp sem i to,bad de i salmiakk og strø salt over..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...