Gå til innhold

Dere som har hatt MA: mister man symptomene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt litt brunlig utflod, og har lest her at flere som har oppdaget MA på denne måten. Men mister man symptomene da? Jeg er i hvert fall kvalm fremdeles!

Ja, er litt overnervøs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som regel så går det veldig bra med de fleste. Jeg mistet ikke symptomer, men var ikke kvalm da. Jeg dro på tidlig ul i uke 12 og fant da ut at det hadde stoppet å utvikle seg i uke 9. Hadde ikke blødninger.

Med mine to minste barn har jeg begge ganger hatt små blødninger og det har gått veldig bra. Brunlig utflod er heller ikke farlig. Det er gammelt blod. Kommer det mye friskt så er det noe annet, selv om det da godt kan være pga såre slimhinner,

Skrevet

Jeg mistet i MA - trodde jeg var 10 uker, men var ikke lengre enn 6 uker. Jeg begynte med brunlig utflod, som etter noen dager gikk over til litt å bli litt mer blodig. Så stoppet det opp igjen, for så å komme tilbake. Jeg hadde ikke så mange symptomer, men hadde fortsatt veldig ømme bryster osv.

Men tror ikke du skal bekymre deg - i forrige svangerskap hadde jeg også noen dager med brun utflod som forsvant igjen - og det gikk helt fint :)

Skrevet

Jeg hadde ikke så mange symptomer...men hadde fortsatt ømme bryster.. kvalmen var litt frem og tilbake! merket ikke så mye til Ma'en uten om blødninger... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...