Michka Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Og kan en kjenne det? (førstegangs) De siste par dagene har det kjentes ut som det er noe der nede, på en måte.. Helt hardt og presser litt.. Kan det være hodet som har festet seg allerede? Er 32+4...
Babyendelig- får 2 tette=) Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Vet ikke når det er vanlig, men jeg har som deg følt veldig nedpress de siste par dagene. Jeg tenkte at det kunne være hodet som festet seg, noe som ble bekreftet på kontroll i dag =) Jeg er 34+5..
mamma18juni08 Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 heisann..jeg var hos legen i går å jeg også har den samme følelsen så dere beskriver..så jeg spurte legen å han sa at d har ikkje festet seg men babyen har lagt seg i posisjon me hodet ned og beina opp:) jeg som hadde håpet på at han hadde festet seg...jeg er andregangsfødende...lykke til
Michka Skrevet 30. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2008 Da ligger hun mest sannsynlig riktig vei hvertfall... :-) Det kan nok stemme, for jeg har kjent sparkene godt opp i ribbeina i det siste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå