Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes ingen snarvei blir nok de samme rådene som man leser om i blader og slikt legge om kostholdet og begynne og trene funket på meg gikk ned 8 kilo. OBS ikke legg om kostholdet drastisk til å begynne med det kan man ofte feile på gjør det gradvis ihvertfall er det det som fungerte for meg har ikke den viljestyrken

Lykke til

Skrevet

Spis feit mat med sunt fett.Da er du skikkelig mett og slipper å tenke på mat mellom måltidene. Og ro ned på hvitt sukker fronten. Da går søstsuget over etter 10-14 dager.

Jeg er 171 høy, spiser masse mat, feit mat og veier 56 kg.

Slet en gang med noen ekstra kilo . Men etter at jeg blåste i slanking og koste meg med maten i stede har jeg holdt meg på trivselsvekt.

Skrevet

Hvis du vil fort ned i vekt så er det sykehusdietten som du kan prøve.

I løpet av en uke kan du ta av deg 8 kilo, men det er jo etterpå du må ha selvkontroll å holde deg unna alt feitmaten hvis du vil holde vekten

Skrevet

Takk, for noen gode råd:) Har begynt og spise noe sunnere, kutta ut brus og er mye ute og går tur, (rask gange) håper jeg klarer og ta av meg noen kilo:) Men hva er sykehus dietten?? hmmm, ned 8 kilo på en uke, ekke det litt for godt til og være sant?:)

Skrevet

Vær aktkiv ute med barna, morro for deg og barne/barna:)

Skrevet

Ta en titt på spisdegslank.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...