2 prinsesser og 1 prins... Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Kansje litt teit og skrive om det her, men da år jeg kansje svar:) Jeg begynner i ny jobb den 6 mai. Men i kontrakten skulle jeg egentlig begynt den 28 april. Vi har avtalt fastlønn og lurte da på om jeg har krav på hele beløpet selv om jeg begynner en uke senere. Takker for svar.
Supermamm Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Er det fast mnds lønn dere har avtalt? Isåfall ville jeg tro du får litt mindre den første mnd iom at du ikke startet før en uke ut i mnd.
2 prinsesser og 1 prins... Skrevet 30. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2008 Ja det er fast månedslønn. Vet du hvor jeg kan finne ut av det?
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Det er vanlig at du får lønn fra den dagen du starter, dvs. at du den første måneden vil få litt lavere lønn enn i de kommende månedene. Lykke til i ny jobb
Supermamm Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Det er vel ikke så mange steder å finne ut av det annet enn å spørre på jobben din. Tror nok uansett de færreste arbeidsplasser vil betale deg for en uke du ikke har jobbet hos dem. : )
2 Gullunger Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Jeg også har fast mnd lønn - man får betalt bare for den tiden man jobber likevel. Mnd lønnen blir bare avkortet med de dagene du ikke er der. Hvis det er lønnstrinn du har så kan du se i lønnstrinntabellen hva dagsatsen er for den mnd lønnen / lønnstrinnet du har fått- så finner du ut hvor mye du får betalt første mnd.
MaybeAgain Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Du får selvsagt bare lønn fra oppstartsdato....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå