Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Skal klage på vedtaket om foreldrepenger, jeg mener jeg har rett på et høyere beregningsgrunnlag...men jeg lurer på hvor lang behandlingstid det tar for dem. De er jo sååå treig med alt:p
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Det kan ta tid. er lenge siden jeg gjorde det, men om ikke det lokale kontoret omgjør vedtaket sitt selv (og den belsutningen kan jo ta tid), så skal det til fylket. Om ikke klagen går gjennom da, så kan du anke til trygderetten. Pass på å bruke jus i språket ditt Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 hvorfor ikke snakke med arbeidsgiver som har sendt inn dette å spørre hva han har regnet ut i fra? de kan jo sende ny inntekt og skatte opplysning på deg...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Ja, og det tok tid. Fikk avslag. Har følelsen av at de passer på seg selv. Jeg hadde det til og med skriftlig at de hadde gjort feil men vant ikke frem. Det er som David mot Goliat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå