Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Jeg ble alene med mine 2 barn for 14 dager siden og har søkt på stønader for enslig forsørger. Så kalte nav meg inn til møte. Hva skjer på et slikt møte? Må jeg fortelle hvorfor det ble slutt mellom meg og barnefar osv eller er det privat som jeg ikke trenger og opplyse? Blitt kjempe gla hvis noen hadde forklart meg litt :-)
pinglo Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Har ikke vært på sånn samtale selv, ikke singel. Men det er sikkert sånt generelt møte. Ikke sikkert det hjalp så veldig, men du fikk no i det minste en *dytt* klemz
krabbetrollet Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Nav har ingenting med hvorfor det er slutt mellom deg og barnefar. Kjenner en som ble enke, hun var også på møte med nav, og grunnen til at hun var alene var jo ganske opplagt i det tilfellet... Sikkert ikke noe å grue seg til, men mulig du får noen "kontrollspørsmål" for å utelukke at du prøver å lure deg til støtte urettmessig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå