Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Jeg har tre amme-topper, ikke av de fineste- kjøpt for en billig penge på H&M. Synes det er litt plunder å vippe puppen ut av hullet etter å ha åpnet amm-bh'en som er inni. Amme-bh er jo greit å bruke mens jeg ammer, har 2 stykker nå som går på rundgang. Men alle de vanlige fine toppene mine da, hvordan kan jeg bruke de? Såklart kan jeg bare ta toppen opp og vise magen og puppen, men trives ikke med dette blandt folk, gjør det kun hjemme. Har ikke så fin mage etter 2 barn. Derfor er det kun amme-topper som blir brukt når jeg skal bort. Men kjipt å kun ha 3 "antrekk" å velge mellom da... Har fått tips om singlet under vanlig topp også dra singlet ned og toppen opp. Funker dette bra? Må singleten være så elastisk på stroppene at den kan rekke å ligge under puppen da? Trodde jeg skulle finne amme-singlet, H&M igjen, men jeg tror at jeg bor med en H&M med tidenes dårligste utvalg i mammaklær for de hadde en hvit i størrelse sma-- og blondie bak disken visste ikke om de fikk inn igjen. Nå som det er mai og konfirmasjoner samt 17 mai feiring vil jeg gjerne ha tips til å bruke de vanlige fine toppene mine fra livet før gravid. Mitt første barn er 6 år nå og da kan jeg ikke huske hva jeg gjorde, tror bare jeg dro det opp- selv blandt folk og sann. Magen var vel gjerne noe finere da ja. Husker ikke om det var amme-topper da...
Ezmeralda Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Jeg har kjøpt inn mange singleter i forskjellige farger. Bruker amme bh og vanlige gensere og topper med litt elastikk i. For å amme løfter jeg opp den øverste toppen, vipper ut brystet fra bh'en og drar singleten under brystet. Den genseren som er ytterst skjuler brystet så man er veldig diskret. Fungerer veldig bra for meg og jeg slipper å blotte mage og bryst. :-)
Hildeks Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Jeg husker jeg fikk beskjed om å kjøpe ditt og datt, men etter at tulla kom fant jeg ut at vanlige bh'er holder det! bare bretter den inn liksom slik at puppen er ute, og så når det kommer til topper og gensere liker jeg ikke vise magen, er ikke noe gale med den egentlig, er helt flat, men trives ikke med det;) Så jeg bruker enten utringede gensere(v-hals på cubus til 149 for to) som jeg bare drar utringingen ned under puppen, eller singlett som jeg drar ned og topp jeg drar opp eller singlett og jakkegenser, bruker alt som jeg hadde fra før og slipper å kaste bort penger på klær jeg kanskje skal bruke bare litt=) Mitt tips da;)
Mojo med trollungen Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Hehe jeg gjør som de over, dra singletten under puppen, så slipper du å vise magen. Jeg priser til en god ammebh jeg da, men som sagt har du noen fine singletter med litt elastikk tar du den bare under ene puppen du ammer fra.
pink1254788 Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Da vil jeg anbefale Huggalugs! Er egentlig en genserforlenger for gravide, men er perfekt til å skjule magen med når man skal amme ute blandt folk:) http://dotedot.com/index.php?main_page=index&cPath=58_45
Lillegull2008&2010 Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Jeg har bestilt meg to omslagstunikaer som jeg håper jeg blir fornøyd med ellers bruker jeg singletter under vanlige gensere, og det fungerer bra. Men ikke alle singlettene går under puppen nei, så man må passe på at de er liiiitt elastiske iallefall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå