Vannmann35 Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Fant denne, for dere som ikke alt har sett den... http://www.kvinneguiden.no/magasin/graviditet/10_tegn_paa_at_du_er_gravid/34101
Cybele Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Takk søte vannmann:) Er du prøver? Noen fra før?
Vannmann35 Skrevet 30. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2008 Ingen fra før og fersk prøver :-)
Cybele Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Da stiller vi i akkurat samme båt:) Sluttet på pillen i begynnelsen av mars, første skikkelige TR 11.april og eggløsning 26.april. Men mannen fikk prestasjonsangst, hehehe, så vi hadde dessverre bare sex fredagen før positiv el-test;/ nestegang holder jeg den positive testen for meg selv;)
Vannmann35 Skrevet 30. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2008 Ha, ha - det skal ikke være lett ;-) Virker som om vi har helt samme syklus faktisk... Jeg har fått beskjed av gyno at jeg enten er tidlig gravid eller skal ha mensen snart... Men "snart" er jo ikke før om ca to uker... Får meg ikke til å tro at jeg er gravid, samtidig som jeg føler jeg har alle mulig symptomer - føler meg helt paranoid ;-) Gyno sa forresten til meg at vi måtte ikke ha sex mer en 2 hver dag, da ble sædkvaliteten for dårlig + at jeg måtte begynne å ta folat. Mye å passe på fremover...
Cybele Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Hehe, jeg kjenner også symptomer i ett sett, på tross av at jeg ikke fikk sex under el, samt at det bare er noen få dager siden. Hehe, helt vilt dette her, jo:) Jeg fikk til det og med for meg at jeg ikke kunne sove på magen i natt som jeg pleier, i tilfelle det var noe der som ble klemt flat. Folat har jeg skaffet meg:D Du må skaffe deg grapefruktjuice, det har supereffekt på el-slimet, som igjen har bra effekt på befruktning (slimet bevarer svømmerne noen dager om slimet er av god kvalitet) Jeg har prøvd, og produserte slim som en galning, så ja, det hjelper:) La oss følge hverandre fremover, da:) Lykke til!
Vannmann35 Skrevet 30. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. april 2008 Jeg vet - jeg blir nesten stresset bare typen kommer nær magen... men verste er at det faktisk gjør vondt. Han ga meg en klem i dag, og det gjorde vondt for magen... Det liksom stakk inne i den... Men om det er el eller noe helt annet er ikke godt å si... Takk for tipsene da - og lykke til til dere også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå