Gå til innhold

Snart4barn?prøverigjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann:-)

Så var vi kommet så langt! Jaja du er jo kommet en uke lengre enn jeg:-) Håper du har det bra, men jeg regner med du går litt på tå slik som meg enda..Jeg for min del klarer ikke å slappe av før etter den ordinære ul..Hadde begynt å innbille meg at jeg hadde svangerskap utenfor livmoren eller BO (skjønner ikke helt hvorfor jeg fikk det for meg men, men..) Var iallefall på ul forrige fredag, akkurat 9 uker, og der var det en liten turner med et lite hjerte som banket:-) fantastisk!! Gruet meg slik til ul at jeg holdt på å gå ut av mitt gode skinn, men nå har jeg fått en god opplevelse med det igjen så da regner jeg med at det går lettere neste gang..Skal igjen allerede på mandag siden det er den timen legen har henvist meg til, den forrige var privat..Ønsker å få en ul i uke 14-15 også.

Har vært utrolig dårlig så jeg har vært sykemeldt noen uker nå, men nå begynner det heldigvis å gå bedre og bedre for hver dag som går:-)

Så at det nærmer seg ul for deg nå, det skjer nok ikke engang til, for det er din tur nå!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt:-)

Skrevet

Hei!!

Så koselig å høre fra deg!! Ja, her er jeg gått inn i min 12.uke faktisk!! Er fortsatt bekymret, men i går morgest kjente jeg tydelig livmoren som stakk opp fra magen. Kunne følge den nesten hele veien rundt. MAnnen min kjente det tydelig også. Men, klarer likevel ikke å slappe av. Tør ikke å glede meg helt, selv om kroppen gir meg alle signaler på at alt er som det skal. Men, vi har jo begge opplevd at det ikke trenger å være betryggende.

Skal på ul på tirsdag, og kommer nok ikke til å være menneske den dagen. Gruer meg fryktelig!

Jeg har ikke vært sykemeldt, og har jobbet fullt hele tiden. Det har vært kjempetøft! Har ikke villet sykemelde meg for å unngå spørsmål, men hver dag etter jobb har jeg vært kjempedårlig. så det kan hende at jeg spør om sykemelding til uka. Var hjemme fra jobb på onsdag etter en slitsom dag på tirsdag.

Jeg håper jeg også får se en turner i neste uke. Jeg er så glad for at alt ser bra ut til deg!!

Vi snakkes!!!!!11

Stor klem......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...