Gå til innhold

Forvirret, frustrert og utålmodig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg 5 dager forsinket...vanligvis kan man stille klokka etter syklusen min!

Jeg er kvalm om morgenen...noen morgener er værre enn andre. det har jeg vært i 4 dager...i halvannen uke ca har jeg hatt mens murringer men tr kommer jo aldri...tok en test på morgenen idag (cb digital) som viste "ikke gravid".

Er jeg heeelt på jordet eller... for føles slik. Hvor blir det av tr hvis jeg ikke er gravid!?!?

Takk for svar/tips på forhånd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stress kan gjøre at mensen uteblir vet du - et sterkt ønsket om å bli gravid kan gjøre at kroppen kommer i ubalanse....

Skrevet

Ja jeg prøver hardt å slappe av å ikke tenke på det men når jeg kjenner ting på kroppen som minner meg om det hele dagen omtrent er det ikke lett...hihi.

Nå vil jeg inn i en ny pp så jeg kan prøve igjen:)

Skrevet

De CB digital slår ut ved et høyere hcg-verdi, mens de fleste andre staver måler ved lavere verdi (50 for digital, og 25 for andre). Skjønner du er lurer fælt, er ikke akkurat født med for god tålmodighet selv.. Det er visst noen som priduserer hcg sent også... Lykke til:)

Skrevet

sist fikk jeg positiv test først nesten to uker etter ikm så jeg håper...men da lønner det seg kanskje å både smøre seg med tålmodighet å eventuelt prøve en annen test da kanskje... *håpe*

Skrevet

Ting tar så utrolig lang tid for om dagen. Akk fått mensen, så nesten to uker til el.. Sinnsykt lenge!!!

Skrevet

Ja når man venter på el å ikm går dagene tregere en EVER! Dagene gikk ikke så tregt på slutten av graviditeten da jeg avr dritt lei en gang....haha!

Åsså såå tortur å gå å vente på å ringe våre kjære med DEN glad nyheten om at de skal bli pappa, tanter, onkler osv hele gjengen..hehe.

Skrevet

Har du sånne andre tester? Lest om flere som har fått svak strek på de først, deretter slått ut på cd digital... Blir nysjerrig jeg:)

Skrevet

Hihi...nei har ikke sanne andre tester men skal ned i byen en tur nå snart så da skal jeg kjøpe så jeg kan ta den i morra tidlig eller noe hvis tr fortsatt ikke dukker opp...*krysser fingrene*

Skrevet

Tenkte jeg kunne titte innom her igjen... i morra er jeg akkuratt en uke forsinket. Har nesten gått fra forstanden så idag måtte jeg bare ringe jordmoren jeg brukte sist å spørre å grave om litt ting.

At jeg hadde fått neg. test mente hun ikke var uvanlig så lenge jeg ikke var mer forsinket å som hun sa så virket det som jeg faktisk var gravid...

Blir gal av å ikke få en skikkelig bekreftelse enten med positiv test eller at tr kommer slik at jeg kan få samlet meg selv litt igjen!

Når jeg testet igår så det ut som det muligens var en svaaak strek men vet ikke om det var øynene som håpet for mye jeg...haha

Skrevet

ojoj, spennende spennende!!! De sier jo her inne at en strek er en strek. Det gjelder kanskje ikke om det kun er en innbilt strek:) Jeg er så utålmodig, så om jeg hadde vært i din situasjon hadde jeg sikkert testa meg tre ganger om dagen;)

Skrevet

Ja jeg har lyst å teste meg ihjel, men med vilje nå skal jeg ikke kjøpe flere tester ennå slik at jeg i alle fall ikke får testet i helga, men mååå vente til uka..hehe.

Jordmoren tilbød meg å komme dit en tur til uka hvis jeg fortsatt var usikker så hun kunne sjekke det ut siden tr alltid kommer på enten dag 32 eller 33 de siste to årene men nå er jeg på dag 39! Å INGEN tegnt til tr...

Skrevet

Men, herreli!! Hvis du har fått svak positiv test må du jo sjekke i morgen tidlig!! He he

Skrevet

WOW!!!! Jeg var jammen gravid!! Syns jeg kjente igjen den følelsen i kroppen fra sist så nå var det godt å få bekreftet at jeg ikke var gal for det føltes litt slik...haha!!!

Da er det bare å telle nedover til januar:)

Skrevet

Så deilig å få det avklart og slippe og gå sånn og vente i uvisse! Gratulerer så kjempemye!! :)

Nå må du skifte nick, hehe ;) Masse lykke til med graviditeten!

Skrevet

Tihi her e frøken holde seg unna bim, men måtte jo inn her å ønske deg GRATTTISSSS!!!

Heldiggrisen!!! Tipper lille snuppa blir verdens stoltesste storesøster.. Hva sa hun venninnen din på 20 uker??? tipper hun ble happy!!!

Smassk

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner!!!

Se, nå har jeg bytta nikk;) hehe

Vesla skjønner ikke så mye ennå men når jeg spør om ho skal bli storesøster svarer hun såååå stolt: "Mhm" med nesa skikkelig i sky nesten..haha. Å venninna mi syns det avr kjempe moror, vi har nesten akkuratt like mange uker mellom oss nå som vi hadde forrige graviditet sammen åsså!

Skrevet

Nææ så herlig! Hehe lille prinsessa med liten babis!!! Ser det for meg!!! hihi så gøy da....

Skulle nesten tro at de små soldatene var sammkjørte... Tihi var dette med mann - type prototype!!! Hehe. Nei jeg få tussle meg på jobb....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...